گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس

بنچمارک گلکسی S10 پلاس از تجهیز آن به تراشه اسنپدراگون 855 حکایت دارد

نتایج بنچمارک گلکسی S10 پلاس در گیک‌بنچ، اطلاعاتی شامل ظرفیت رم و ورژن سیستم عامل دستگاه را در خود جای داده است. همچنین سرنخ‌هایی از نام تراشه این پرچمدار به ما می‌دهد.

سامسونگ در تاریخ 20 فوریه (اول اسفند) مراسمی را برای رونمایی از اعضای خانواده گلکسی S10 در سان‌فرانسیسکو برگزار خواهد کرد. این کمپانی امسال نیز استراتژی معمول خود را مبنی بر عرضه دو پرچمدار سایز بزرگ دنبال می‌کند و مدل پلاس را به عنوان بزرگ‌ترین عضو خانواده معرفی خواهد کرد. به تازگی نتایج بنچمارک گلکسی S10 پلاس در ‌وب‌سایت Geekbench منتشر شده است و امتیاز کسب شده، با گوشی هوشمندی که از تراشه اسنپدراگون 855 قدرت می‌گیرد تناسب دارد.

نتایج بنچمارک گلکسی S10 پلاس

نتایج ثبت شده به مادربرد msmnile، هشت هسته پردازشی و فرکانس کاری 1.78 گیگاهرتز هم اشاره می‌کند؛ نشانه‌های دیگری از تجهیز پرچمدار آتی سامسونگ به تازه‌ترین چیپست موبایلی کوالکام. همچنین ظرفیت حافظه رم دستگاه، 6 گیگابایت و سیستم عامل آن، اندروید 9 پای توصیف شده است. در آزمون تک هسته‌ای نیز 3413 امتیاز و در آزمون چند هسته‌ای، 10256 امتیاز برای گلکسی اس 10 پلاس به ثبت رسیده است.

از سایر ویژگی‌های منتسب به این گوشی، باید به وجود نمایشگر حفره‌دار Infinity-O و حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای (از نوع اولتراسونیک) در آن اشاره کنیم. به تازگی تصویری واقعی از S10 Plus در دست یک کاربر نیز منتشر شده است که موقعیت دوربین سلفی دوگانه، در حفره نمایشگر گوشی را نشان می‌دهد.

گلکسی S10 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ای بابا واسه ما فرقی نداره دیگه