گوشی جدید ال جی

گوشی جدید ال جی با کد رمز آلفا در راه است، اما این جی 8 نیست!

بر اساس اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، ال جی در حال کار بر روی یک گوشی جدید با کد رمز آلفا است. جالب است بدانید که این گوشی جدید ال جی ارتباطی با پرچم دار این شرکت ینی ال جی جی 8 نداشته و به گفته مدیران ال جی، آلفا محصول دیگری است!

مدتی قبل شاهد انتشار رندرهای جدیدی از یک دستگاه با اسم رمز آلفا بودیم که توسط OnLeaks منتشر شد و به نظر می‌رسید مربوط به ال جی جی 8 باشد، اما Ken Hong، مسئول ارتباطات جهانی شرکت ال جی از طریق توییتر اعلام کرده است که دستگاه موجود در رندرهای منتشرشده ارتباطی با گوشی ال جی جی 8 تینکیو ندارد.

این دستگاه می‌تواند یک نمونه اولیه یا مدل جدیدی از اسمارت فون های ال جی باشد. در صورتی که این مسئله صحت داشته باشد، شرکت ال جی اسمارت فون جدید را در نمایشگاه MWC 2019 معرفی خواهد کرد. با این که گوشی ال جی جی 7 تینکیو فروش بالایی را کسب نکرد، اما کماکان به عنوان یکی از بهترین مدل‌های ال جی پیشنهاد می‌شود؛ به نظر می‌رسد شرکت ال جی هم با این مسئله موافق است.

اطلاعاتی درباره گوشی جدید ال جی

این اسمارت فون با رمز آلفا و به لطف صفحه نمایش 6.1 اینچ و ترکیبی از ناچ و حاشیه‌های زیاد، به مدل قبلی شرکت ال جی شباهت دارد، اما با این حال ضخامت دستگاه جدید کاهش پیدا کرده و همچنین شاهد طراحی ناچ هستیم.

این اسمارت فون دارای دوربین دوگانه سلفی بوده که در قسمت ناچ صفحه نمایش قرار گرفته است و به نظر می‌رسد که شرکت ال جی همانند گوشی V40 از سنسور عریض در دستگاه جدید خود استفاده می‌کند. ما در این دستگاه شاهد اسپیکر درون صفحه نمایش خواهیم بود.

وقتی به عقب دستگاه نگاه می‌کنیم، به راحتی می‌توان فهمید که تلاش‌ها برای به کارگیری ایده‌های نو بسیار کم است. شاید تنها تغییر عمده دستگاه جدید نسبت به مدل سال گذشته ال جی را بتوان قرارگیری افقی سنسورهای دوربین دانست که جایگزین سنسورهای عمودی سال گذشته شده‌اند.

تصاویر منتشرشده نشان می‌دهند این اسمارت فون در بخش عقب از فلاش ال ای دی و حسگر اثر انگشت برخوردار است، اما سیستم فوکوس اتوماتیک لیزر حذف شده است. اسمارت فون جدید ال جی از جک هدفون 3.5 میلی‌متری، دکمه اختصاصی دستیار گوگل و یک اسپیکر که در قسمت پایین گوشی قرار دارد، برخوردار است.

انتظار می‌رود گوشی LG G8 ThinQ در ماه آینده و در نمایشگاه MWC 2019 معرفی شود. مشخصات دستگاه هنوز اعلام نشده است، اما به نظر می‌رسد از چیپست اسنپدراگون 845 به جای اسنپدراگون 855 استفاده خواهد کرد. این گوشی پرچمدار ممکن است از یک صفحه نمایش دوم هم پشتیبانی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. سیاستشو عوض کرده

  2. خوبه اینم کم کم داره به بقیه رقیبا نزدیک میکنه خودشو

  3. خریدن گوشیای ال جی یه چی تو مایه های خریدن پراید سال ۸۱