چالش برد باکس

یوتیوب و نت فلیکس خواستار توقف چالش برد باکس (Bird Box) شدند

پس از موفقیت فیلم جدید نت فلیکس یعنی Bird Box، چالش برد باکس یا 24 ساعت با چشم‌بند در یوتیوب و اینستاگرام آغاز شد که خطرهای زیادی را در پی داشت. به همین دلیل یوتیوب و نت فلیکس درباره این چالش خطرناک هشدار داده‌اند.

یوتیوب پیامی را برای مردم و سازندگان کلیپ‌های چالش برد باکس منتشر کرد و از آن‌ها خواست فورا این چالش خطرناک و آسیب‌زا را متوقف کنند. یوتیوب در گذشته نیز تلاش داشت از ترویج خشونت و فعالیت‌های خطرناک جلوگیری کند و به همین دلیل انتشار فیلم‌های خشن، خطرناک و منجر به مرگ را ممنوع کرد. حالا نیز آن‌ها مقابله با چالش Bird Box یا 24 ساعت با چشم‌بند را آغاز کرده‌اند و کلیپ‌های مربوط به آن را حذف می‌کنند.

به تازگی فیلم جدید نت فلکیس (NetFlix) یعنی Bird Box توانست نظر منتقدان و مردم را جلب کند و سروصدای زیادی به پا کرد. این فیلم هیجانی و ترسناک درباره یک بیماری عجیب و کشنده است که از طریق چشم به انسان‌ها منتقل می‌شود. به همین دلیل شخصیت‌های فیلم برای مبتلا نشدن به این ویروس مرموز از چشم‌بند استفاده می‌کنند و تمام کارهای خود را با چشم بسته انجام می‌دهند. این فیلم موفق تاکنون حدود 80 میلیون بازدیدکننده داشته است.

چالش برد باکس

پس از پخش این فیلم، چالشی با عنوان 24 ساعت با چشم‌بند در شبکه های اجتماعی به خصوص یوتیوب آغاز شد. مورگان آدامز، ویدیوبلاگر مشهور یوتیوب این چالش را آغاز کرد و باعث تشویق بسیاری از مردم به این چالش خطرناک شد. در چالش برد باکس از مردم خواسته می‌شود تا به تقلید از فیلم موفق شبکه نت فلیکس، کارهایی را با چشم بسته انجام دهند و حتی با چشمان بسته رانندگی کنند. این چالش خطرناک تاکنون منجر به چندین تصادف در کشور آمریکا شده و شرکت‌کنندگان آن علاوه بر جان خود، جان دیگران را نیز به خطر می‌اندازند.

چالش برد باکس

یوتیوب در همین رابطه اطلاعیه‌ای را منتشر کرد و از سازندگان کلیپ‌ها خواست فورا این چالش را متوقف کنند و به دعوت مردم به چالش برد باکس خاتمه دهند. یوتیوب همچنین اعلام کرد در صورت مشاهده نقض قوانین، ویدیوی مربوطه حذف خواهد شد.

چالش برد باکس

واکنش نت فلیکس به چالش برد باکس

شبکه نت فلیکس نیز پس از پخش فیلم Bird Box و بازدید 4 میلیونی آن در روزهای نخست، احساس خطر کرد و از مردم خواست با این چالش به خود آسیب نرسانند. NetFlix در ادامه توییتی منتشر کرد و نوشت ما نمی‌دانیم این ماجرا چگونه شروع شده، اما ضمن احترام به عشق، پسرها و دخترها اگر آرزویی برای سال 2019 داشته باشند این است که کارشان به بیمارستان نکشد. بنابراین از کاربران خواسته می‌شود انتشار فیلم‌های این چالش را متوقف کنند.

چالش برد باکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. مردمو چقدر احمق بار میارن

  2. همیشه یه ضدحال باید این وسط باشه نه؟

  3. خیلی باحاله که چیش بده

  4. این چالش مسخره چیه راه انداختن خدایی