قیمت گوشی های موبایل

قیمت گوشی های موبایل تا اواسط بهمن 25 درصد کاهش پیدا می‌کند

رئیس­ اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی، تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی گفت قیمت گوشی های موبایل به دلیل آزاد شدن ثبت سفارش واردات تلفن همراه تا اواسط بهمن 25 درصد کاهش پیدا می‌کند.

از اوایل خردادماه سال جاری با شروع دور جدید تحریم‌های آمریکا علیه ایران و افزیش نرخ دلار، قیمت گوشی های موبایل به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرد. در ماه‌های اخیر خبرهایی مبنی کاهش قیمت تلفن همراه به گوش می‌رسید، اما این کاهش‌ قیمت‌ها مقطعی و جزئی بود. در همین رابطه محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات از تزریق گوشی های توقیفی به بازار برای کاهش قیمت‌ها خبر داده بود که این اتفاق نیز تاکنون رخ نداده است، اما اکنون رئیس­ اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی، تصویری، اعلام کرد قیمت گوشی های موبایل به زودی 25 درصد کاهش پیدا می‌کند.

کاهش 25 درصدی قیمت گوشی های موبایل

ابراهیم درستی​­­، رئیس­ اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی، تصویری، تلفن همراه عنوان کرد از هفته گذشته ثبت سفارش واردات تلفن همراه آزاد شده است، اما ارز مورد نیاز برای واردات گوشی های موبایل می‌بایست از محل ارز حاصل از صادرات تامین شود که اگر این اتفاق رخ دهد، انتظار می‌رود تکلیف بازار موبایل تا اواسط بهمن‌ماه سال جاری مشخص شده و قیمت گوشی های موبایل تا 25 درصد کاهش پیدا کند.

ابراهیم درستی در پایان خاطرنشان کرد با طرح رجیستری قاچاق موبایل به صفر رسیده است. قبل از اجرای این طرح، قاچاقچیان و سودجویان به صورت سالانه حدود 2 هزار میلیارد تومان درآمد کسب می‌کردند که اکنون منافع آن به دولت می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. باز هم یه قول پوچ از یک انسان پوچ از یک کابینیه پوچ

  2. الان یعنی نگران باشید چون بعد از بهمن ماه ۵۰ درصد افزایش پیدا میکنه

  3. من یکی ک چشمم آب نمیخوره

  4. هر وقت ارزون شد قبوله
    گوشی قرار بود ارزون بشه ولی گرون تر شد که ارزون نشد

  5. در پایان خاطرنشان کرد با طرح رجیستری قاچاق موبایل به صفر رسیده است. قبل از اجرای این طرح، قاچاقچیان و سودجویان به صورت سالانه حدود 2 هزار میلیارد تومان درآمد کسب می‌کردند که اکنون منافع آن به دولت می‌رسد.

    البته منافع آن به دولت می رسد نه به مردم و یه چیزی هم مردم از جیب مبارک باید بزارن روش که دولت نگه کم بود…
    امان از اشتهای پایان ناپذیر این قوم ویرانگر…

  6. گجت نیوز عزیز مگه شما توی ایران زندگی نمیکنین؟مگه نمیدونین هیچوقت هیچی توی کشور ما ارزون نمیشه؟این چه مطلبیه آخه؟به زور ک نمیشه مردم رو امیدوار کرد…