تاریخ عرضه گلکسی A8s FE با طراحی ویژه‌ی بانوان اعلام شد

تاریخ عرضه گلکسی A8s FE با طراحی ویژه‌ی بانوان اعلام شد

دقایقی پیش سامسونگ گلکسی ای ۸ اس اف ای (Galaxy A8s FE) را که در روز ولنتاین در ماه آینده عرضه خواهد شد، به نمایش گذاشت. گفته شده که این مدل ویژه از سری A8s که ماه گذشته به طور اختصاصی در چین عرضه شده است، دارای طراحی مخصوص بانوان خواهد بود.

پسوند اف ای ممکن است شما را به یاد گلکسی نوت ۷ اف ای بیاندازد که در آن نسخه اف ای به معنای فن ادیشن یعنی نسخه مخصوص هواداران بود. اما اینجا اینطور نیست و اف ای در گلکسی A8s FE به معنای فیمیل ادیشن یا نسخه مخصوص بانوان است، تا هیچ شکی باقی نماند که این مدل با طراحی ویژه‌ای برای خانم‌ها عرضه خواهد شد.

گلکسی A8s FE در تاریخ چهاردهم فوریه روانه بازار خواهد شد

تاریخ عرضه گلکسی A8s FE با طراحی ویژه‌ی بانوان اعلام شد

البته باید بدانید که هیچ تفاوتی بین این مدل با گلکسی ۸ اس معمولی وجود ندارد و رئیس بخش موبایل سامسونگ در کشور چین به تازگی تصاویر آن را به نمایش گذاشته است. تنها تفاوت اصلی این مدل با مدل های معمولی سری، رنگ ویژه آن است که از یک گرادینت مخصوص با هاله‌ای از رنگ صورتی بهره می‌برد.

سامسونگ مدل گلکسی ای ۸ اس را تنها در کشور چین عرضه کرده است و این مدل جدید نیز در تاریخ ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن) در این کشور روانه‌ی بازار خواهد شد. هنوز مشخص نیست که کاربران کشورهای دیگر نیز قادر به خریداری این مدل خواهند بود یا خیر. البته گلکسی ای ۸ اس نیز به زودی در بازارهای خارج از چین بر روی قفسه فروشگاه‌ها قرار خواهد گرفت و گزارش‌هایی وجود دارد که تا پایان ماه ژانویه، این مدل در کشور کره جنوبی نیز قابل خریداری خواهد بود.

تاریخ عرضه گلکسی A8s FE با طراحی ویژه‌ی بانوان اعلام شد

گلکسی A8s اولین گوشی سامسونگ خواهد بود که از سبک طراحی نمایشگر Infinity-O بهره می‌برد؛ یعنی نمایشگری تمام‌صفحه که یک حفره برای دوربین سلفی درون آن قرار خواهد گرفت و البته اولین گوشی سامسونگ نیز خواهد بود که سرانجام از جک ۳ و نیم میلی‌متری هدفون برخوردار نیست. دیگر مشخصات این گوشی شامل یک صفحه نمایش فول اچ دی پلاس با ابعاد ۶.۴ اینچ، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۱۰ با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت داخلی می‌شود. همچنین یک سیستم دوربین سه‌گانه نیز بر روی پشت گوشی قرار خواهد گرفت و یک باتری با ظرفیت ۳۴۰۰ میلی‌آمپر به اندروید ۸.۱ اوریو نیز دیگر مشخصات آن را تشکیل می‌دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ب نظر من خیلی سرد و بی روحه

  2. خلییییییییییی جالبه ترکیب رنگی ک براش انتخاب کردن ….منم اگ میتونستم میخریدم والا

  3. عجب طراح فمنیسمی داره سامسونگ خخخخ