قیمت گوشی انعطاف پذیر سامسونگ

قیمت گوشی انعطاف پذیر سامسونگ دو برابر پرچمداران این کمپانی خواهد بود!

از همان اولین روزهای افشای اطلاعات گوشی منعطف سامسونگ که توسط کاربران با نام گلکسی اف نام‌گذاری شده است، شایعات زیادی هر روز درباره آن منتشر می‌شود. حالا نیز یک گزارش جدید درباره قیمت و تاریخ عرضه این گوشی منتشر شده است که تعدادی از ابهامات را برطرف می‌کند.

بسیاری از گزارش‌های منتشر شده درباره گوشی انعطاف پذیر سامسونگ، درباره تاریخ عرضه و قیمت گوشی هستند و حالا یکی از خبرگزاری‌های کره‌ای به تعدادی از سوالات کاربران درباره این محصول ویژه پاسخ داده است. اول اینکه آنها متوجه شد‌ه‌اند که گوشی منعطف سامسونگ قرار است در کنار سری گلکسی اس ۱۰ در رویداد Galaxy Unpacked که ماه آینده برگزار خواهد شد، رونمایی شود.

کمپانی سامسونگ عقیده دارد که هر جفت این گوشی ها دارای طراحی و امکانات منحصر‌به‌فردی هستند و بنابراین هرکدام به طور اختصاصی برنامه ویژه‌ای برای رونمایی خواهند داشت.

در رابطه با قیمت گوشی انعطاف پذیر سامسونگ، یکی از مسئولان اجرایی ارشد سامسونگ اعلام کرده است که گلگسی F دو برابر پرچمداران این کمپانی قیمت خواهد داشت! تا به این لحظه گفته می‌شد که گلکسی اف قیمتی در حدود ۱۹۰۰ تا ۲۵۰۰ دلار در هنگام عرضه خواهد داشت و حالا این گفته دبیر اجرایی، این قیمت عجیب را تایید می‌کند.

گوشی انعطاف پذیر سامسونگ در چه تاریخی رونمایی می‌شود؟

قیمت گوشی انعطاف پذیر سامسونگ

با توجه به اطلاعاتی که تا به حال ما به دست آورده‌ایم، سری گلکسی اس ۱۰ در روز بیستم فوریه (۱ اسفند) رونمایی خواهد شد و در سه مدل با طراحی‌های متفاوتی روانه بازار خواهد شد. البته هر سه مدل علی‌رغم ابعاد متفاوت و امکانات و مشخصات سخت افزاری متنوع، دارای طراحی Infinity-O با یک حفره روی نمایشگر برای دوربین سلفی خواهند بود.

حالا باید با توجه به گزارش منتشر شده جدید، باید دید که گوشی انعطاف پذیر سامسونگ نیز در این رویداد به همراه سری گلکسی اس ۱۰ رونمایی خواهد شد یا خیر. هر چند که با توجه به قیمت جدید احتمالا بسیاری از کاربران برای خرید آن ناامید شده‌اند!