قابلیت های دوربین گلکسی اس ۱۰ با دستور مستقیم مدیر سامسونگ ارتقا یافته است

قابلیت های دوربین گلکسی اس ۱۰ با دستور مستقیم مدیر سامسونگ ارتقا یافته است

طبق گزارشی که به تازگی در سم موبایل موبایل منتشر شده، قابلیت های دوربین گلکسی اس ۱۰ با دستور مستقیم مدیر سامسونگ ارتقا یافته است. این تصمیم که عجیب و بی‌سابقه به نظر می‌رسد، ماجرای جالبی هم دارد.

لی جائه یونگ، رئیس کمپانی سامسونگ الکترونیکس که مادر بخش موبایل این کمپانی محسوب می‌شود، این دستور را داده است. او به عقیده‌ی بسیاری از افراد، مدیریت این کمپانی را از پدرش که در حال حاضر مدیر گروه اقتصادی سامسونگ است، به ارث خواهد برد. بر طبق گزارش‌ها او علاقه بسیاری به قابلیت‌های دوربین و تصویربرداری نشان داده و به کمپانی تحت مدیریتش به صورت مستقیم دستور داده که قابلیت های دوربین گلکسی اس ۱۰ را ارتقا دهند. همان‌طور که می‌دانید سری گلکسی اس ۱۰ اولین سری از پرچمداران سامسونگ خواهند بود که به سیستم‌های دوربین سه گانه مجهز می‌شوند و حتی یکی از این مدل‌ها احتمالا دارای سیستم چهارگانه بر روی پنل پشتی خود خواهد بود.

خبرگزاری کره‌ای Korea Herald از یکی از مقامات اجرایی ارشد در کمپانی سامسونگ نقل کرده است که این شرکت تلاش بسیاری برای ارتقای قابلیت های دوربین گلکسی اس ۱۰ داشته است. گوشی های سامسونگ توسط بسیاری از کاربران و کارشناسان با دیوایس های اپل و هواوی در این قسمت مقایسه می‌شوند و در برخی از موارد مشاهده شده که دوربین‌های رقبا در بخش دوربین از گوشی های سامسونگ بهتر عمل کرده‌اند.

بعد از سفری که آقای لی جائه یونگ سال گذشته به اروپا داشته، بحث پیرامون دوربین این گوشی های جدید سامسونگ در این کمپانی شدت گرفته است. در جریان بازدید او از یکی از خرده‌فروشی‌های تلفن همراه در اروپا، لی جائه یونگ نظر کارمندان فروشگاه را درباره علایق شخصی‌شان درباره گوشی های سامسونگ پرسیده است. آن کارمند استفاده از آیفون را به گلکسی های سامسونگ ترجیح می‌داده و مهمترین دلیلش هم قابلیت‌های دوربین و برتری امکانات تصویربرداری در گوشی های اپل بوده است.

دوربین گلکسی اس ۱۰ از اغراق رنگی نجات پیدا می‌کند

قابلیت های دوربین گلکسی اس ۱۰ با دستور مستقیم مدیر سامسونگ ارتقا یافته است

“مشکل اصلی به این موضوع برمی‌گردد که تصاویر گرفته شده توسط گوشی های سامسونگ گلکسی در چشم‌های کاربران چگونه به نظر می‌رسد” این مقام اجرایی با اضافه کردن این موضوع اشاره کرد که بسیاری از کاربران تصاویر گرفته شده توسط گلکسی های سامسونگ را بیشتر می‌پسندند، زیرا آنها شفاف‌تر هستند و رنگ‌های زنده‌تری دارند. هرچند که برخی نیز این اغراق در رنگ‌ها را نمی‌پسندند و آن را بیش از اندازه شارپ می‌دانند.

تیز شدن بیش از اندازه‌ی رنگ‌ها در تصاویر گرفته شده توسط گلکسی سامسونگ موضوعی است که در بررسی‌های کارشناسی متعددی به آنها اشاره شده است. البته این موضوع در گلکسی نوت ۹ بسیار بهبود یافته است، اما قطعا به جای کار بیشتری نیز دارد.

بنابراین با جمع‌بندی تمام این موارد می‌توان انتظار داشت که جزئیات تصاویر و مدیریت رنگ‌ها در گلکسی های جدید سامسونگ به شدت ارتقا پیدا کند بدون اینکه لازم باشد رنگ‌ها تیز‌تر و تند‌تر باشند. البته قطعه قبل از ارائه محصول نهایی و بررسی گوشی به صورت اختصاصی نمی‌توانیم این موارد را تایید کنیم. همانطور که می‌دانید سامسونگ از سری گلکسی اس ۱۰ در روز بیستم فوریه (یکم اسفند) رونمایی خواهد کرد و در آن زمان ما می‌توانیم با قابلیت های گوشی به طور قطعی آشنا شویم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*