تصاویر هندزآن ویوو اپکس 2019 شما را به آینده‌ می‌برد

تصاویر هندزآن ویوو اپکس 2019 شما را به آینده‌ می‌برد

ویوو سال گذشته با رونمایی از گوشی مفهومی ویوو اپکس طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرد و حالا بعد از چند ماه، تصاویر هندزآن ویوو اپکس 2019 موجی از هیجان میان کاربران به راه انداخته است.

ویوو سال گذشته با رونمایی از گوشی مفهومی زیبای اپکس بسیاری از ما را شگفت‌زده کرد و حالا ماه ها بعد از آن می توانید اولین تصاویر هندزآن ویوو اپکس 2019 که در واقع نسخه‌ی تکامل‌یافته‌ای از آن مدل قبلی است را مشاهده کنیم.

پرچمدار مفهومی جدید ویوو از یک نسبت نمایشگر به بدنه خارق‌العاده برخوردار است و تقریبا تمام سطح پنل جلویی از پیکسل‌های نمایشگر لمسی تشکیل شده است.

مدل ویوو اپکس 2019 یک محصول ویژه در میان تمام گوشی ‌هایی محسوب می‌شود که در این چند سال اخیر دیده‌ایم و حالا وب‌سایت چینی Anzhou موفق شده است اولین تصاویر هندزآن از این گوشی مدرن را در اینترنت منتشر کند.

طراحی ویوو اپکس 2019 با وجود اینکه چندین نسل از طراحی‌های فعلی جلوتر است، اما باز هم این کمپانی موفق شده است که مینیمالیستی بودن و سادگی بدنه را حفظ کند. در این گوشی هیچ‌گونه پورت شارژ وجود ندارد و یک پورت مغناطیسی بر روی پنل پشتی برای اتصال شارژر وایرلس اپکس 2019 به کار می‌رود.

سراسر بدنه شیشه‌ای این گوشی از طریق برش دقیق سی ان سی به دست آمده است و به دلیل هماهنگی بالای اجزای آن، تقریبا هیچ‌گونه شیار و حفره خاصی در بدنه مشاهده ‌‌نمی‌شود که همین حم یک‌پارچگی جذابی به آن بخشیده است. انحنای لبه‌های بدنه باعث شده که نگه داشتن گوشی در دست آسان شود و ویوو APEX 2019 دارای یکی از ارگونومیک ترین طراحی‌هایی باشد که در چند وقت اخیر دیده‌ایم.

تصاویر هندزآن ویوو اپکس 2019 شما را به آینده‌ می‌برد

طبق اطلاعاتی که این وب‌سایت چینی منتشر کرده است، علاوه بر طراحی زیبا کمپانی سازنده موفق شده است که بدنه این گوشی را در برابر نفوذ آب و گرد و غبار نیز مقاوم سازد. هیچ‌گونه دکمه فیزیکی بر روی بدنه وجود ندارد و در مکان قرارگیری دکمه‌ها در لبه‌ی سمت راست، دکمه‌های حساس به لمس کاربر قرار گرفته است. همچنین یک موتور ویبره‌ی خطی با دقت بسیار بالا و برای فراهم کردن بازخورد لمسی در این قسمت تعبیه شده است تا حسی مشابه فشار دادن دکمه‌های فیزیکی را برای کاربر تداعی کند.

در ضمن فناوری سنسور اثر انگشت این گوشی در تمام قسمت‌های نمایشگر فعال است و نیازی نیست که تنها یک نقطه‌ی خاص را لمس کنید.

از نظر مشخصات فنی ویوو اپکس 2019 با آخرین پردازنده کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۵۵ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم عرضه می‌شود. این گوشی در یک گزینه با ظرفیت داخلی ۵۱۲ گیگابایت تولید خواهد شد، اما از آنجایی که این طرح یک گوشی مفهومی است، هنوز مشخص نیست که زمان عرضه و فروش آن به کاربران چگونه خواهد بود؛ البته از آنجایی که مدل NEX در واقع همان ویوو اپکس با یک نام متفاوت بود، احتمال دارد که همین رویه درباره ویوو اپکس ۲۰۱۹ نیز اجرا شود و یک مدل مشابه از این گوشی اما با نام متفاوت روانه‌ی بازار شود.

برای اینکه دقیق‌تر با طراحی گوشی مفهومی این برند چینی آشنا شوید، دعوت می‌کنیم که تصاویر هندزآن ویوو اپکس 2019 را در گالری زیر تماشا کنید:

گالری تصاویر هندزآن ویوو اپکس 2019 (Vivo APEX 2019)