برند آنر برای نهمین‌ دوره‌ی متوالی رتبه‌ی نخست فروش آنلاین در چین را به دست آورد

برند آنر برای نهمین‌ دوره‌ی متوالی رتبه‌ی نخست فروش آنلاین در چین را به دست آورد

در جریان کنفرانس دیروز هواوی این کمپانی چینی از زیرمجموعه خود یعنی برند آنر گزارش‌های جالبی ارائه که رشد فوق‌العاده‌ی این زیر برند در بازارهای جهانی و البته بازار آنلاین کشور چین را نشان می‌دهد.

روز گذشته کمپانی هواوی مراسمی را برای رونمایی از محصولات 5G خود در شهر پکن برگزار کرد. این مراسم که در آن از برنامه‌های هواوی برای شرکت در کنگره جهانی موبایل نیز پرده‌برداری شد، از اولین مودم چند حالته‌ی 5G Balong5000 و اولین تراشه‌ی مرکزی ایستگاه پایه‌ 5G رونمایی شد. هواوی همچنین اعلام کرد که قصد دارد در نمایشگاه MWC ۲۰۱۹ از اولین گوشی منعطف 5G خود رونمایی کند.

مدیر بخش مصرف‌کنندگان هواوی، یعنی Yu Chengdong که با نام ریچارد یو نیز شناخته می‌شود، از توسعه برند آنر بسیار راضی بود و اعلام کرد که در بازار ملتهب تلفن‌ های همراه هوشمند در این روزها، برند آنر نه تنها موفق به رشد فراوانی نسبت به سال گذشته شده ، بلکه فروش فوق‌العاده‌ای را نیز در کشور چین تجربه کرده است.

برند آنر موفق شده است نسبت به سال گذشته برند آنر ۱۷۰ درصد رشد داشته باشد و در بازار کشور چین نیز برای نهمین دوره سه ماهه‌ی متوالی موفق به دریافت رتبه نخست فروش آنلاین شده است.

برند آنر برای نهمین‌ دوره‌ی متوالی رتبه‌ی نخست فروش آنلاین در چین را به دست آورد

برند آنر یکی از دو رتبه‌ی برتر در روسیه و چند کشور دیگر محسوب می‌شود

آنر به تازگی گوشی آنر ویو برای عرضه در بازارهای جهانی را در پاریس رونمایی کرده است. در جریان رویداد معرفی این محصول، مدیران آنر آمارهای جالبی از رشد کمپانی در تعدادی از کشورهایی که این برند حضور قدرتمندی در آنها دارد. مانند فرانسه، انگلیس، آلمان، روسیه و هند  پرده‌برداری کرده است.

رئیس آنر، George Zhao، اشاره کرده است که آمار اطلاعاتی GfK نشان می‌دهد که آنر در میان دو برند برتر کشور روسیه قرار دارد و در شش کشور در اروپا و خاورمیانه شامل فرانسه، فنلاند و تعدادی دیگر از بازارها، برند اول و یا دوم آنجا محسوب می‌شود. او همچنین اشاره کرده است که فروش‌ آنر در کشورهای خارج از چین بیش از ۲۵ درصد کل درآمد این کمپانی را تشکیل داده است که آمار فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه