گوگل کورال

دیوایس مرموز گوگل کورال بر روی بنچمارک گیک بنچ رویت شد

گوشی مرموز گوگل کورال (Google Coral) که احتمالا به آخرین نسل از پردازنده کوالکام مجهز خواهد بود، به تازگی بر روی بنچمارک گیک بنچ دیده شده است و نمرات آن را در ادامه مشاهده می‌کنید.

کوالکام به تازگی آخرین نسخه از پردازنده‌های موبایل خود یعنی اسنپدراگون ۸۵۵ را رونمایی کرده است که انتظار می‌رود بسیاری از گوشی ‌های سال ۲۰۱۹ از آن برخوردار باشند. یک دیوایس مرموز به نام گوگل کورال نیز به تازگی بر روی گیک بنچ دیده شده است که دارای همین پردازنده بوده است.

گوگل کورال با ۶ گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید Q در این تست حضور داشته است و بسیاری از کاربران عقیده دارد که این می‌تواند یک نسخه‌ی آلفا از گوشی پیکسل ۴ باشد. هر چند که احتمال می‌رود که یک کروم بوک جدید با نام گوگل کورال نیز در دستور تولید قرار داشته باشد، زیرا این محصول با چیپست‌های متفاوت، بیش از ۱۵۰ بار بر روی تست‌های بنچمارک مختلف رویت شده است!

در حال حاضر ما مطمئن نیستیم که گوگل کورال یک گوشی تلفن همراه است یا یک کروم بوک، اما می‌دانیم که این محصول پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ با اندروید کیو که یک نسخه‌ی خام از سیستم ‌عامل موبایل گوگل محسوب می‌شود و بر روی این تست بنچمارک شرکت کرده است.

گوگل کورال ممکن است هر چیزی باشد!

گوگل کورال

امتیاز پردازش گوگل کورال در بخش تک هسته‌ای ۳۲۹۶ به دست آمده و در هنگام پردازش چند هسته‌ای امتیاز ۹۲۳۵ برای آن ثبت شده است که این امتیاز، ۱۰ درصد عملکرد پردازشی بهتری را در هر دو بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، نسبت به اسنپدراگون ۸۴۵ در گوشی گوگل پیکسل ۳ نشان می‌دهد.

نام دیوایس گوگل Coral در سال ۲۰۱۸ بر روی تست‌های زیادی دیده شده و به نظر می‌رسد که این محصول یک پلتفرم آزمایشی برای تست چیپست‌های مختلف در اکوسیستم گوگل است و یا یک دیوایس جداگانه که در واقع در مراحل پیش از تولید قرار دارد. اگر گوگل کروم یک تبلت یا یک تلفن یا یک نوت‌بوک باشد که برای عرضه آماده می‌شود، ممکن است که ما آن را همراه با گوگل پیکسل ۳ لایت و پیکسل ۳ ایکس ال لایت که به تازگی تصاویری از آنها لو رفته است باشیم و باید منتظر تایید نهایی گوگل بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه