نظریه پردازان توطئه باور دارند فرود کاوشگر چینی بر روی ماه یک دروغ بزرگ است!

نظریه پردازان توطئه باور دارند فرود کاوشگر چینی بر روی ماه یک دروغ بزرگ است!

نظریه پردازان توطئه عقیده دارند فرود کاوشگر چینی بر روی سطح ماه یک دروغ بزرگ بوده است، اما تصاویر منتشر شده از سوی ناسا، خلاف این نظر را تایید می‌کند.

چین به تازگی در یک اقدام مهم، اولین کاوشگر خود را بر روی سطح ماه فرود آورده است، اما نظریه‌پردازان توطئه عقیده دیگری دارند و به تصور آنها این فرود تنها یک شایعه‌ی بزرگ بوده است! علی‌رغم اینکه بسیاری از کارها در ناسا به دلیل توقف موقت فعالیت‌های دولت ترامپ در حال حاضر معلق شده است، اما ماموریت‌های علمی این سازمان همچنان دنبال می‌شود. کارشناسانی که در ناسا که بر روی دوربین مدارگرد شناسایی قمری (LROC) کار می‌کنند، به تازگی تصاویری را از محل فرود کاوشگر چینی Chang’e-4 منتشر کرده‌اند؛ همان محلی که این کاوشگر  در روز سوم ژانویه در آن بر روی سطح ماه نشست.

البته این عکس در روز هشتم دسامبر ۲۰۱۸ یعنی قبل از آنکه کاوشگر چینی به سطح ماه برسد گرفته شده است و زاویه آن به گونه‌ای تغییر یافته تا با تصاویری که توسط Chang’e-4 به زمین ارسال شده بودند، مطابقت داشته باشد. طرفداران علم نجوم امیدوارنند که تصاویری از بعد از فرود کاوشگر بر روی سطح ماه نیز از این محل توسط ناسا منتشر شود.

بسیاری از کاربران امیدوار بودند که این تصویر و عکس‌هایی که در آینده از این محل منتشر می‌شود، نظریه‌های توطئه مبنی بر دروغ‌گویی کشور چین برای فرود بر روی سطح ماه را خنثی کند. اما این تنها یک خیال باطل است زیرا طبق گزارشی که در مترو منتشر شده است، شکارچی موجودات فضایی یعنی اسکات سی (Scott C) که تقریبا هر روز درباره این موجودات فضایی و مشاهده یوفوها صحبت می‌کند، اعلام کرده است که: “من تصور می‌کنم کشور چین این تصمیم را گرفته است که از آنجایی که ناسا اولین فرود آپولو بر روی سطح ماه را با یک دروغ پیش برده است و توانسته افکار عمومی را متقاعد کند، چین نیز تصمیم گرفته است که عمل مشابهی را انجام دهد!”

نظریه پردازان توطئه باور دارند فرود کاوشگر چینی بر روی ماه یک دروغ بزرگ است!

نظریه پردازان توطئه به هیچ صراطی مستقیم نیستند!

درباره‌ی فرود آپولو بر روی سطح ماه، تصاویری از محل‌های فرود را در اختیار داریم، نمونه‌هایی که توسط فضانوردان گرفته شده‌اند و حتی یک پروژه که در قالب آن، پرتوهای لیزری را بر روی آینه‌ای که توسط فضانوردان سفینه آپولو ۱۱ بر روی سطح ماه جا گذاشته بودند، پرتاب می‌کرد.

اما نظریه پردازان توطئه به این مدارک اهمیتی نمی‌دهند، درست مانند زمین تخت گرایان، اینجا نیز صحبتی از حقایق به میان نمی‌آید و همه چیز بر مبنای احساسات جلو می‌رود. این مردم می‌خواهند این احساس را داشته باشند که به آنها دروغ گفته شده است؛ که چیز پنهانی در عمق سایه‌ها وجود دارد و آنها، و فقط آنها حقیقت را می‌دانمد و باید آن را آشکار کنند!

فرود بر روی ماه واقعا اتفاق افتاد؛ ۴۰۰ هزار نفر نیروی متخصص در شاخه‌های مختلف در ایالات متحده آمریکا بر روی آن کار کردند. آیا ناسا به تمام آنها پول داده است تا برای تمام طول عمر خود این قضیه را پنهان نگه دارند؟! روس‌ها چه؟ آیا آمریکا به آنها نیز رشوه داده است تا حقایقی را که می‌دانند افشا نکنند؟! قطعا در چنین جهانی که جنگ ابرقدرت‌ها به جدی‌ترین شکل ممکن ادامه دارد، چنین اطلاعاتی هرگز پنهان نمی‌ماند و هر دو طرف سعی می‌کنند آنها را هرچه سریع‌تر افشا کنند.

آنهایی که همچنان بر روی متریال مربوط به سطح ماه و پروژه‌های قمری کار می‌کنند چه؟ ناسا به آن‌ها چه مقدار پول می‌دهد که حقایق رو مخفی نگه دارند؟ اگر بخواهیم باور کنیم که فرود بر سطح ماه هرگز اتفاق نیفتاده است، باید باور کنیم که تمام دولت‌های ایالات متحده آمریکا در ۵۰ سال گذشته به دقیق‌ترین شکل ممکن ساماندهی شد‌ه‌اند تا تمام این گروه‌ها و کشورها این حقیقت را پنهان نگه دارند و باور کردن این موضوع کمی بیش از اندازه سخت است!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. مگه شده این حرفا چیه

  2. اینا دیگه شورشو دراوردن

  3. اون سری هم ی مطل گذاشتین من گفتم هیچ رقم راه نداره این داستان فرود ناسا رو ماه خالی بندی باشه دقیقاً همین دلایل هم گفتم ولی خیلی ها مخالف بودن باور کنید من میگم اگر آمریکا تونسته تو این 50 سال تا اید حد پنهانکار باشه باور کنید ارزش این پنهانکاری چند برابر رفتن به ماه خواهد بود.

  4. گور بابا این نظریه پردازان توطئه!!
    درود به آژانس فضایى فوق پیشرفته ناسا و مأموریت موفقیت آمیز آپولو11 در تاریخ 2 ژوئیه سال 1969
    (روحت شاد نیل آرمسترانگ)
    🙂
    😉

  5. کی به این ها اهمیت میده ؟