نظر مدیرعامل آنر در مورد گوشی های منعطف

مدیرعامل آنر می‌گوید گوشی های منعطف نمی‌توانند تجربه کاربری را بهتر کنند!

مدیرعامل کمپانی آنر معتقد است که گوشی های منعطف نمی‌توانند تجربه کاربری را بهبود ببخشند. وی می‌گوید تا زمانی که فناوری گوشی های انعطاف پذیر کاملا پخته نشود٬ راه حل دیگری را برای ارائه یک تجربه کاربری خوب٬ در پیش می‌گیرند.

در طول برگزاری رویداد معرفی گوشی آنر ویو ٬20 خبرنگاران با جورج ژائو٬ مدیرعامل آنر به گفتگو پرداخته‌اند و از این مدیر در مورد برنامه‌های آنر برای رونمایی از یک گوشی اتعطاف پذیر٬ سوال‌هایی را پرسیده‌اند. وی در این باره گفته است:

ما کاملا در مورد گوشی های منعطف تحقیق و مطالعه کرده‌ایم٬ اما برای ما مهم تجربه‌های ارائه شدنی است. در این نقطه از پیشرفت تکنولوژی٬ آن خوب است٬ اما چرا ما به یک گوشی منعطف نیازداریم؟ چه تجربه کاربری را ارائه می‌کند؟

وی همچنین می‌افزاید:

شاید آن دو گوشی ادغام شده باشد؟ آن خیلی ضخیم است و خیلی راحت نیست. در این جا٬ فناوری نیاز دارد تا بهترین تجربیات را برای بهبود سرویس‌دهی به کاربران ارائه کند. این خیلی مهم‌تر است.

تفکر آنر و هواوی در زمینه‌ی گوشی های منعطف متفاوت است

به نظر می‌رسد برنامه‌های برند آنر با آنچه هواوی انجام می‌دهد٬ حداقل در زمینه‌ی گوشی های منعطف کمی متفاوت است. هواوی و آنر یک مرکز تحقیق و توسعه‌ی یکسان دارند٬ پس همیشه انتظار داریم فناوری‌هایی که در گوشی‌های این دو برند عرضه می‌شوند نیز با یکدیگر یکسان باشد.

ریچارد یو٬ مدیرعامل هواوی تایید کرده است که این کمپانی در نمایشگاه MWC 2019 بارسلونا از یک گوشی منعطف با فناوری اتصال 5G پرده برداری می‌کند. از کلام‌های ژائو می‌توان فهمید که آنر تا زمانی که گوشی های منعطف پیشرفته‌تر و بهبود پیدا کرده‌تر نشوند٬ احتمالا چنین دیوایسی را عرضه نخواهد کرد و «ناچ» را در حال حاضر بهترین راه حل می‌داند.. ژائو می‌گوید٬ در تفکر آینده‌ی آنر٬ گوشی‌های هوشمند با ناچ کوچک‌تر وجود دارد و ان‌ها به دنبال ارائه‌ی بهترین راه حل هستند. این کمپانی زمان طولانی را صرف مطالعه در مورد این فناوری کرده است.

ژائو همچنین ادامه می‌دهد:

آنر یک برند برای جوانانی است که می‌خواهند از گوشی‌های هوشمند برای بازی و مشاهده‌ی ویدیو استفاده کنند. بنابراین ما بهترین راه را برای ارائه خدمات به کاربران و تجربه کاربری در نظر می‌گیریم. ناچ واقعا تجربه کاربری را تحت تاثیر قرار می‌دهد٬ اغلب اوقات از دید کاربر پنهان می‌شود و بر روی کاری که کاربر مشغول انجام آن است٬ تاثیری نمی‌گذارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. چرت گفته چینی گربه خور

    • کاملا درسته، سامسونگ برای اولین بودن تو گوشی های منعطف، مبتدی بی کیفیت ترین طرح ممکن رو ارائه کرد، که مشخص شد اون فقط و فقط به اولین بودن فکر میکرده..‌
      درصورتی که طراحی هواوی خیلی شیک تر و مدرنتر از سامسونگ بود و به نظرم سامسونگ عجله کرد، هواوی هم تا حدودی عجله کرد چون هنوز مشکل خط لولای مکانیکی برطرف نشده!!!
      این تو تجربه کاربری تاثیر زیادی داره…
      و صدرصد شرکت هایی چون آنر از تجربیات و بازخوردهای کاربران هوای و سامسونگ استفاده و بهترین عملکرد رو خواهند داشت…

  2. نمیشه به حرف یه نفر گوش داد بقیه برند ها همچین نظری ندارن

  3. من کاملا باهاش موافقم
    به نظر من استفاده از گوشی های انعطاب پذیر حداقل تا پنج سال دیگه کاربردی نداره(حداقل) و شاید بعد از آن با پیشرفت تکنولوژی بتونه کم کم در بین مردم جا باز کنه(البته شاید)
    در کل آینده گوشی های موبایل داره به سمت کاهش حاشیه و کاهش ضخامت میره و این روند ادامه دار خواهد بود