شارژر گوشی های سامسونگ

شارژر گوشی های سامسونگ دیگر براق نخواهد بود

شارژر گوشی های سامسونگ تغییر پیدا خواهد کرد. سامسونگ با تغییر مواد پلاستیکی لوازم جانبی گوشی‌های خود٬ شارژرهایی مات به جای براق عرضه خواهد کرد.

سامسونگ رسما اعلام کرده است که قصد دارد٬ برای طراحی جعبه‌ی محصولاتش از کاغذ یا دیگر اجزای دوست‌دار محیط زیست استفاده کند. این طرح در ابتدا به صورت محدود اجرا می‌شود تا در نهایت جایگزین کردن جعبه‌های پلاستیکی٬ به عنوان بخشی از سیاست دوستی سامسونگ با محیط زیست تصویب شود. این برنامه٬ به تغییر ظاهر شارژر گوشی های سامسونگ نیز می‌انجامد.

جعبه‌های پلاستیکی که هم اکنون برای محصولات و لوازم جانبی سامسونگ مودر استفاده قرار می‌گیرد٬ از نیمه‌ی نخست سال جاری میلادی با لوازم دوست‌دار طبیعت٬ نظیر کاغذ یا پلاستیک‌های مخصوص بازیافت شدنی جایگزین خواهند شد.

به زودی شارژر گوشی های سامسونگ با جنس مات عرضه می‌شوند

سامسونگ یک نیرو کار تازه را برای اصلاح بسته بندی محصولاتش تشکیل داده است. واحدهای طراحی و توسعه٬ فروش٬ بازاریابی و کنترل کیفیت این شرکت کره‌ای٬ با یکدیگر همکاری نزدیکی خواهند داشت تا ایده‌های بسته‌بندی ابتکاری را ارائه کنند. برای بسته‌بندی گوشی‌های هوشمند٬ گجت‌های پوشیدنی و تبلت‌ها٬ سامسونگ دیگر از سینی‌های پلاستیکی برای قالب‌های خمیری استفاده نخواهد کرد. بسته بندی لوازم جانبی نیز با دیگر مواد دوست‌دار محیط زیست جایگزین خواهند شد.

طراحی شارژر گوشی های سامسونگ نیز تغییر خواهد کرد. بدنه‌ی خارجی آن‌ها که اکنون براق است٬ مات خواهد شد. نوارهای محافظ پلاستیکی بر روی شارژرها را نیز دیگر نخواهیم دید. البته هنوز زمان دقیق دیدن این شارژرهای مات در داخل جعبه‌ی دیوایس‌های سامسونگ هنوز مشخص نیست. این مواد دوست‌دار طبیعت٬ دیگر محصولات سامسونگ نظیر انوع تلویزیون٬ یخچال و فریزر٬ تهویه مطبوع٬ ماشین لباسشویی و سایر لوازم آشپزخانه را نیز شامل می‌شود. کیف‌های پلاستیکی که برای محافظت از سطح خارجی این محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز جای خودشان را به مواد تجدیدپذیر و انواع بیوپلاست خواهند داد. این مواد از ضایعات پلاستیکی و سایر مواد غیرفسیلی نظیر نشاسته یا قند ساخته خواهند شد. البته در مورد شارژرها٬ سامسونگ فقط از مواد فیبری استفاده می‌کند که توسط سازمان‌های محیط زیست جهانی ناییدیه گرفته‌اند.

این مهاجرت به صورت تدریجی انجام خواهد گرفت. پیش از همه٬ سامسونگ به عنوان یک برنامه‌ی میان مدت قصد دارد از سال آینده جعبه‌ی محصولاتش را کاغذی کند. این کمپانی قصد دارد تا سال 2030 از 500 هزار تن پلاستیک بازیافت شده استفاده کند.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. پس چگونه خواهند بود