نابودی کره زمین

نابودی کره زمین تنها در سه مرحله!

نابودی کره زمین به دست ما برخلاق تصور کار محالی نیست! در این مطلب به بررسی روشی برای نابود کردن سیاره زمین تنها طی سه مرحله می‌پردازیم.

دانشمندان دیوانه زیادی در طول تاریخ در پی نابودی کره زمین بوده‌اند. دلیل آن‌ها به منظور تهدید کردن ساکنان کره زمین درباره نابود کردن سیاره محل زندگی‌شان، دستیابی به پول زیاد، قدرت، محبوب شدن و یا کسب احترام دیگر دانشمندان بوده است. امروز با توجه به پیشرفت علم و آگاهی بیشتر انسان‌ها درباره واقعیت هستی، نابود کردن سیاره آبی به مراتب ساده‌تر شده است.

البته، شاید تئوری‌های از بین بردن زمین روی کاغذ ساده باشد، اما در عمل با کاری طاقت‌فرسا رو به رو خواهید شد. می‌توان به روش‌هایی بشریت را به عصر حجر برگرداند و یا بساط حیات را از روی آن برچید، اما خود سیاره همچنان سر پا باقی خواهد ماند، چنان که تا امروز نیز طی حدود 4 میلیارد سال عمرش توانسته از حوادثی همچون برخورد شهاب سنگ جان سالم به در ببرد و همچنان به دور خورشید گردش کند.

نابودی کره زمین

پس فراموش نکنید منظور از این مقاله، نابودی هست و نیست سیاره و تبدیل کردن آن به میلیاردها قطعه سنگ سرگردان در کائنات است. البته ممکن است دانشمندان خیلی دیوانه، به کاملا پوچ کردن سیاره فکر کنند.

قدم اول نابودی کره زمین : یادگیری ریاضیات

کره زمین به واسطه جاذبه خودش سرپا ایستاده است. می‌توان به این سیاره به عنوان یک پیاز صخره‌ای بسیار بزرگ نگاه کرد. جاذبه هسته داخلی، لایه بعدی آن را نگه می‌دارد. لایه بعدی نیز به واسطه جاذبه‌ای که دارد، قسمت بعدی را محکم به سمت خود می‌کشد. به همین ترتیب لایه به لایه کره زمین در کنار یکدیگر محکم قرار می‌گیرند.

این روال جاذبه‌ای ترتیبی که از هسته زمین شروع می‌شود، تا جایی ادامه پیدا می‌کند که ساکنان کره زمین نیز سر جای خود میخکوب شده و در فضا معلق نمی‌شوند. وجود جو در بالای سطح سیاره نیز دقیقا به خاطر وجود جاذبه است.

نابودی کره زمین

برای نابودی کره زمین می‌بایست این پیاز را پوست کند. تنها جدا کردن این لایه‌ها از یکدیگر برای نابودی کره زمین کافی نیست، بلکه باید مطمئن شد هر لایه به اندازه‌ای از هسته فاصله گرفته تا هرگز مجددا به سمت آن کشیده نشود. برای دستیابی به این هدف می‌بایست همه بخش‌های سیاره آبی را شتاب داد تا به سرعتی بالا دست پیدا کنند. این کار ساده‌ای نیست، چرا که حتی برای پرتاب سنگ‌های چند تنی (نه کل کره زمین) به راکت‌های بزرگ نیازمند هستیم.

البته ابتدای کار سخت‌تر بوده و با پیش رفتن، اوضاع کمی راحت‌تر خواهد شد. با هر کیلوگرم سنگی که به فضا می‌فرستید، یکی از قسمت‌های سیاره که نگهدارنده چند بخش دیگر است را از آن‌ها دور می‌کنیم. همانطور که برای نابودی کره زمین آن را لایه به لایه پوست پوست می‌کنید، جاذبه کاهش پیدا می‌کند. به همین دلیل با پیش رفتن در پروژه کار آسوده‌تر خواهد شد. در ابتدای کار، جاذبه در بیشترین سطح ممکن قرار دارد.

نابودی کره زمین

اگر ریاضی‌دان خوبی باشید، با نوشتن یک معادله، میزان انرژی لازم برای پوست پوست کردن لایه‌های کره زمین به یکباره را محاسبه خواهید کرد. به همین دلیل دیگر نیاز نیست با صرف زمان زیاد، آن را آرام آرام تبدیل به قطعات کوچک کنید. بر اساس ویژگی‌های کره زمین همچون میزان جاذبه هسته آن، انرژی مورد نیاز برای پر پر کردن سیاره چیزی حدود 32^10 (10 به توان 32) ژول است.

دومین قدم : پیدا کردن یک منبع انرژی

انرژی یاد شده بسیار زیاد است. به منظور این که درکی از عظمت این انرژی پیدا کنید، یک مقایسه خواهیم داشت. در سال 2013، کل انسان‌های کره زمین، 10 به توان 20 ژول انرژی مصرف کردند. این انرژی شامل تمام بخش‌های مختلف زندگی و همه نوع انرژی‌هایی است که انسان‌ها ممکن است مورد استفاده قرار بدهند. به عنوان نمونه باید به آتش‌های افروخته شده، موتور اتومبیل‌های به حرکت افتاده، ساعت زنگ گوشی، تلویزیون، کتاب خواندن و دیگر موارد اشاره کرد!

نابودی کره زمین

پس اگر قادر بودیم تمام انرژی خروجی نیروگاه‌های اتمی، سدهای احداث شده بر بستر آب‌ها، کارخانه‌های ذغال سنگ، مزرعه‌های خورشیدی و توربین‌های بادی را به نحوی ذخیره کنیم، همچنان نمی‌توانستیم انرژی مورد نیاز برای نابودی کره زمین را تامین کنیم، مگر این که چند تریلیون سال منتظر بمانیم. تا چنین زمانی، کره زمین خود به خود بر اثر تمام شدن عمر ستاره آن، در کائنات سرگردان شده و نابود خواهد شد!

ارائه طرحی برای نابودی کره زمین که نیازمند چند تریلیون سال انتظار است، از شما یک دانشمند روانی و وحشتناک نخواهد ساخت. بهتر است پیش از این که ستاره منظومه شمسی، خورشید، خاموش شود، از انرژی فوق‌العاده زیاد آن برای نابودی کره زمین استفاده کنید!

هر ثانیه، خورشید چیزی حدود چهار میلیون تن هیدروژن مصرف کرده و انرژی را در فاز تشعشعات تولید می‌کند. این تشعشعات در فضای نامتناهی کائنات منتشر می‌شوند و به اشیای سر راه آن (همچون سیاره زمین) برخورد می‌کنند. گیاهان از میلیاردها سال قبل آموخته‌اند چطور نور منتشر شده از سمت ستاره منظومه شمسی را به شیوه‌ای مفید استفاده کنند. نتیجه آن، تولید شدن همه مواد غذایی است که ما برای ادامه حیات مصرف می‌کنیم. اما در صورت تصمیم برای نابودی کره زمین دیگر برای این کار دلیلی وجود ندارد!

قدم سوم : انتظار

اگر در سرتاسر سطح زمین پنل‌های خورشیدی پهن کرده و همه تشعشعاتی که به سمت کره زمین می‌آیند را دریافت کنید، انرژی مورد نیاز به منظور پیاد‌ه‌سازی راهکار ما برای پوست پوست کردن زمین،18 میلیون سال به طول خواهد انجامید! این روش در مقایسه با راهکار قبلی که چند تریلیون سال زمان می‌برد به مراتب کوتاه‌ه‌تر است، اما همچنان به حدی طولانی است که به دانشمند دیوانه مورد نظر، فرصت مشاهده ثمره دستپخت خود را نخواهد داد.

نکته اینجاست که ایجاد مزارع خورشیدی، برای ذخیره بخشی از تشعشعات است که به سمت زمین می‌تابند. اما اگر می‌توانستیم کل انرژی تولید شده توسط خورشید را به نحوی ذخیره کنیم، وضعیت پروژه به کجا می‌رسید؟ در این صورت تنها یک هفته زمان برای ذخیره‌سازی انرژی مورد نیاز برای نابودی کره زمین کافی است. اکنون مردم زمین تهدید شما را جدی می‌گیرند!

پس دست به کار شده و دستگاهی برای ذخیره‌سازی کل انرژی خروجی ستاره منظومه شمسی ایجاد کنید. چنین استعدادی مطمئنا متعلق به ماورای منظومه شمسی است، پس طبیعی است که به فکر نابودی سیاره کوچک و عقب افتاده‌ای همچون زمین باشد‍!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه