ویوو وی 15 از دوربین سلفی متحرک و دوربین سه‌ گانه برخوردار است

ویوو وی 15 از دوربین سلفی متحرک و دوربین سه‌ گانه برخوردار است

اوایل ماه جاری بود که یک افشاکننده از کشور چین مطرح کرد که کمپانی‌های تحت مدیریت BBK Electronics یعنی اوپو و ویوو هر دو قصد دارند از مکانیزم های متحرک برای دوربین سلفی خود استفاده کنند. حالا تصویری که از گوشی ویوو وی 15 منتشر شده است این ادعا را تایید می‌کند.

کمپانی ویوو برنامه‌های خود برای گوشی های جدیدش را تقریبا پنهان نکرده است، اما خوب است که تصاویر جدیدی از به‌کارگیری عملی این مکانیزم در محصولات جدید این کمپانی ببینیم تا گفته‌های قبلی تایید شود. همان فردی که از مکانیزم پاپ آپ دوربین های سلفی در گوشی های این دو برند خبر داده بود، حالا امروز نیز تصاویری از قاب سیلیکونی شفاف برای گوشی ویوو وی 15 (Vivo V15) را منتشر کرده است که یک برش بلند و یک حفره‌ی عریض بر روی پنل پشتی و لبه بالایی را نشان می‌دهد.

با دقت در تصاویر می‌توان تایید کرد که دوربین سلفی متحرک در این گوشی قرار است از حفره بالایی به بیرون برود و دوربین سه گانه بر روی پنل پشتی نیز هدف اصلی این بریدگی طولانی است.

البته ما پیش‌تر مکانیزم دوربین سلفی پاپ آپ را در سری گوشی‌های هوشمند ویوو NEW نیز دیده بودیم و احتمالا در محصول بعدی نیز سیستم مشابهی را خواهیم دید.

بریدگی این قاب محافظ نشان می‌دهد که این کمپانی چینی قصد دارد ساختار دوربین‌های اصلی ویوو V15 را به شکل عمودی بر روی پنل پشتی قرار دهد، هرچند که ممکن است همه این تصورات غلط باشد و شاهد یک دوربین دوگانه به همراه یک فرستنده‌ی سه بعدی ToF به جای سه دوربین باشیم.

ویوو وی 15 یک دکمه‌ی مخصوص دستیار هوشمند خواهد داشت

یک قابلیت جدید دیگر که در این تصاویر می‌توان آن را تایید کرد، وجود یک دکمه‌ی اضافه بر روی لبه گوشی جدید ویوو است که برای فراخوانی دستیار شخصی هوشمند این گوشی یعنی Jovi کاربرد دارد؛ درست مشابه کاری که سامسونگ برای دستیار هوش مصنوعی اختصاصی خود کرده بود.

یک بریدگی برای کابل شارژر یو اس بی در لبه پایینی‌ دیده می‌شود، اما حفره‌ای که به نظر می‌رسد مربوط به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون باشد، بر روی لبه بالایی قرار دارد و در کنار میکروفون دارای قابلیت حذف نویز‌های محیطی، آن را می‌بیند.

ما هنوز هیچ اظهارنظر رسمی از مقامات ویوو برای تایید این اطلاعات نشنیده‌ایم، اما با توجه به حجم عظیم اطلاعات افشا شده درباره این مدل، احتمالا به زودی شاهد رونمایی رسمی آن خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. نه بابا خدایی ؟؟؟؟؟