گوشی ریل می C1 (مدل 2019(

گوشی ریل می C1 (مدل 2019) با قیمت مناسب و طراحی شیک از راه رسید

مدل 2019 گوشی ریل می C1 مطابق با وعده‌ی کمپانی سازنده معرفی شد. این محصول مقرون به صرفه، دقیقا مشابه مدل اورجینال است که Realme چند ماه قبل عرضه کرده بود؛ اما حافظه داخلی و رم بیشتری نسبت به آن دارد.

به این ترتیب خریداران می‌توانند علاوه بر نسخه برخوردار از 2 گیگ رم و 16 گیگ حافظه داخلی،  گوشی ریل می C1 را با دو پیکربندی جدید شامل نسخه‌های 2+32 و 3+32 گیگابایتی هم تهیه کنند. مدیرعامل کمپانی «ماداو شیث» شخصا از طریق یک پیغام ویدیویی در یوتیوب این گوشی را معرفی کرد؛ آن هم در شرایطی که تنها چند روز از میلیونی شدن فروش نسخه اورجینال می‌گذرد.

اما فارغ از افزایش ظرفیت حافظه، سایر مشخصات گوشی ریل می C1 بدون تغییر باقی مانده و همچنان دارای یک نمایشگر 6.2 اینچی با وضوح اچ دی پلاس، تراشه اسنپدراگون 450 و یک باتری بزرگ 4230 میلی‌آمپر ساعتی است. نسخه 2/32 گیگابایتی دستگاه، با مبلغی معادل 105 دلار به فروش می‌رسد و نسخه 3/32 گیگابایتی هم، 120 دلار قیمت دارد.

از طرفی گوشی ریل می 3 نیز اخیرا با شماره مدل RMX1821، تاییدیه رگولاتوری تایلند را دریافت کرد تا یک گام دیگر به رونمایی نزدیک شود. شاید این همان گوشی هوشمند با دوربین 48 مگاپیکسلی باشد که Realme در حال کار روی آن است؛ یا شاید هم سران کمپانی قصد تعبیه این دوربین در محصول جدید دیگری را داشته باشند. این موضوع در ماه‌های پیش‌رو مشخص خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*