مشخصات سونی اکسپریا ایکس زد 4 مجهز به اسنپدراگون 855 لو رفت

مشخصات سونی اکسپریا ایکس زد 4 مجهز به اسنپدراگون 855 لو رفت

خیلی از کاربران منتظر رونمایی از پرچمدار نسل بعدی سونی یعنی سونی اکسپریا ایکس زد 4 هستند اما قبل از رونمایی رسمی این گوشی در این نمایشگاه MWC 2019 مشخصات فنی آن را به دست آورده‌ایم.

طبق معمول سال‌های گذشته سونی در کنگره جهانی موبایل از پرچمداران بعدی خود رونمایی خواهد کرد. اما تا به امروز از افشاگری‌های خاصی درباره گوشی اکسپریا ایکس زد 4 (Sony Xperia XZ4) ندیده بودیم و اطلاعات چندانی از آن در دست نداشتیم. اما امروز به لطف مطلبی که در اکسپریا بلاگ منتشر شده است، ما از مشخصات فنی اکسپریا XZ4 مطلع شده‌ایم و اگر این مشخصات فنی واقعی باشند، گوشی پرچمدار بعدی سونی می‌تواند به یکی از قدرتمندترین پرچمداران حال حاضر جهان تبدیل شود.

هر سال سونی نسل جدید پرچمداران خود را با جدیدترین پردازنده کوالکام عرضه می‌کند، اما در سال‌های گذشته روند حضور سونی در بازار اسمارت فون ها بیشتر فرسایشی بوده است و شاید دیگر رسیدگی به این بخش در کمپانی ژاپنی اولویت اول محسوب نمی‌شود. طراحی‌های ناهماهنگ با مدهای مورد علاقه کاربران در سال‌های گذشته باعث شده است که این کمپانی تنها حضور خود در بازار موبایل را ادامه دهد و جاه‌طلبی خاصی برای دست‌یابی به رتبه‌های اول در فروش نداشته باشد.

هرچند که احتمالا می‌دانید که این کمپانی قطعات متعددی را برای سازندگان دیگر فراهم می‌کند و بنابراین از استانداردهای حال حاضر جهان به خوبی مطلع است. با تمام این تفاسیر ما همگی منتظر گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 4 هستیم تا ببینیم چه تفاوت‌هایی با پرچمداران نسل گذشته سونی داشته است و آیا سرانجام این برند ژاپنی می‌تواند طراحی جذابی برای آن به کار گیرد یا خیر.

مشخصات سونی اکسپریا ایکس زد 4 مجهز به اسنپدراگون 855 لو رفت

لیست مشخصات فنی سونی اکسپریا ایکس زد 4

اطلاعات لو رفته‌ی پرچمدار سونی اکسپریا XZ4 نشان می‌دهد که این گوشی با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ که قدرتمندترین پردازنده کوالکام در حال حاضر محسوب می‌شود، عرضه خواهد شد. یک نمایشگر کشیده ۶.۵ اینچی با نسبت تصویر ۲۱ به ۹ و رزولوشن ۳۳۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، ۶ گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت داخلی، باتری با ظرفیت ۴ هزار و ۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت و استاندارد مقاومتی IP68 دیگر مشخصات آن را تشکیل می‌دهند.

در این تصویر مشخص است که وزن پرچمدار بعدی سونی ۱۹۳ گرم خواهد بود که در نسل قبلی سری ایکس زد نیز شاهد این موضوع بودیم. شاید تا به حال تصور می‌کردیم که سونی نارضایتی کاربران از وزن بالای پرچمداران سری اکسپریا ایکس زد را درک کرده است، اما این اطلاعات نشان می‌دهد که فلسفه‌ی کمپانی در این زمینه تغییری نخواهد کرد. همچنین ما می‌توانیم ببینیم که پرچمدار بعدی سونی در گزینه‌های رنگی مشکی، نقره‌ای، آبی و بنفش روانه بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. حالا که تو خاورمیانه نیست اومده بترکونه؟؟؟

  2. یعنی واقعاً سونی ایکس زد چهار اون امتیاز بالا رو گرفته