دعوتنامه آریو

سایپا دعوتنامه آریو و چانگان CS35 را برای مشتریان صادر کرد

سایپا دعوتنامه آریو و چانگان CS35 را در بهمن 97 صادر کرد. گروه خودروسازی سایپا برخلاف وعده خود، دعوتنامه دو محصول خود را به جای قیمت قبلی، با قیمت جدید برای مشتریان ارسال کرد، اما دوباره تصمیم خود را تغییر داد.

مدیران ارشد شرکت سایپا در نشستی که در روز شنبه 6 بهمن‌ماه 97 با مشتریان برگزار کرده بودند، قول دادند که تمامی خودروهای پیش فروش شده با موعد تحویل قبل از دی‌ماه 97 را با همان قیمت قبلی به مشتریان تحویل می‌دهند، اما شرکت سایپا برخلاف وعده‌های خود عمل کرده و دعوتنامه چانگان CS35 و آریو را با قیمت بیشتر برای مشتریان فرستاد. در ادامه جزئیات دعوتنامه دو محصول سایپا که دیروز برای مشتریان ارسال شد را مشاهده می‌کنید:

دعوتنامه آریو و چانگان CS35

نام خودروقیمت قدیمقیمت جدید در دعوتنامه
آریو62 میلیون و 700 هزار تومان71 میلیون تومان
چانگان CS3574 میلیون و 950 هزار تومان85 میلیون تومان

 

اما امروز صبح، دوباره سایپا از تصمیم خود عقب‌نشینی کرد و مجددا دعوتنامه خودروهای چانگان و آریو را با همان قیمت قبلی یعنی 74 میلیون و 954 هزار تومان برای چانگان سی اس 35 و 62 میلیون و 748 هزار تومان برای آریو صادر کرد. این دعوتنامه از ساعت 9 صبح روز دهم بهمن 1397 فعال می‌شود. در صورتی که مشتریان با دعوتنامه قبلی اقدام به تکمیل وجه کرده باشند، وجه پرداختی مازاد به آن‌ها بازگردانده خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. هر دعوتی شایستۀ اجابت نیست

  2. دو روز دیگه میگه اینم نمیتونیم تحویل بدیم