تم Material گوگل در جیمیل

گوگل با تم Material روح تازه‌ای در اپلیکیشن جیمیل دمید

گوگل تم Material خود که بخشی از زبان طراحی جدید متریال است را به نسخه‌های اندرویدی و آی او اسی اپلیکیشن جیمیل (Gmail) اضافه کرده است. اما این تنها تغییر نسخه‌ی جدید جیمیل موبایل نیستد، در ادامه بیشتر با این تغییرات آشنا شوید.

در طول سالیان گذشته، طراحی اپلیکیشن موبایلی جیمیل تکامل پیدا کرده است و گوگل زبان‌های طراحی مختلفی را با آن انعطباق بخشیده است. حالا به نظر می‌رسد گوگل به‌روزرسانی جدیدی را برای اپلیکیشن Gmail منتشر کرده و تم Material که شاکله‌ی زبان طراحی جدید متریال این کمپانی است را به آن افزوده است.

تم Material و تغییرات جدید در جیمیل موبایل

گوگل در ارتباط با نسخه جدید جیمیل موبایل می‌گوید:

امروز ما سال جدید را با یک ظاهر جدید برای جیمیل بر روی موبایل‌ها، پاس می‌داریم. به عنوان بخشی از طراحی جدید، شما می‌توانید خیلی سریع ضمیمه‌ها (نظیر عکس‌ها) را بدن باز کردن یا اسکرول کردن در مکالمه، مشاهده کنید. همچنین جابجایی بین حساب‌های کاربری شخصی و کاری نیز آسان‌تر شده است، پس شما می‌توانید به تمامی ایمیل‌ها، بدون از دست دادن وقت برای جابجایی بین حساب‌های کاربری، به تمامی ایمیل‌هایتان دسترسی داشته باشید. و درست همانند نسخه‌ی وب، شما اخطارهای بزرگ قرمزی را برای به دام هکرها نیفتادن، مشاهده خواهید کرد.

گوگل به آرامی با اضافه کردن تم Material به سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های خود، تلاش می‌کند تا زبان طراحی جدید متریال را در آن‌ها اعمال کند. مدت زمان زیادی از دریافت ظاهر جدید توسط اپلیکیشن Gsuite گوگل نمی‌گذرد. این آپدیت جدید به لطف استفاده‌ی بیشتر از رنگ سفید، باعث شده تا اپلیکیشن جی سوئیت ظاهر روشن‌تری داشته باشد.

تم Material جیمیل را زیبا‌تر و بهتر از گذشته می‌کند. این درحالیست که گوگل پیشتر تصدیق کرده بود که حالت تیره، به حفظ هرچه بیشتر عمر باتری گوشی کمک می‌کند؛ بنابراین شما باید بین حفظ بیشتر عمر باتری و ظاهری روشن و جذاب‌تر، یکی را انتخاب کنید. انتخاب شما کدام است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بنده حالت تیره رو انتخاب می کنم.