ال جی

ال جی با تاچ خداحافظی می‌کند؛ گوشی های جدید را از روی هوا کنترل کنید!

پرچمدار ۲۰۱۹ ال جی به زودی معرفی خواهد شد و گویا یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این گوشی موبایل کره‌ای این است که بدون نیاز به لمس صفحه می‌توانید آن را کنترل کنید.

دقایقی پیش تیزر تبلیغاتی جدید ال جی قبل از رونمایی از پرچمداران خود در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ منتشر شده است که عبارت «خداحافظ تاچ» را درون یکی از اسلایدهای آن مشاهده می‌کنید. عبارتی که این ویدیو با شناخته می‌شود، «LG Premiere» است که احتمال دارد حتی نام پرچمدار بعدی ال جی هم همین باشد؛ هرچند که عبارت Premiere ممکن است به این اشاره داشته باشد که برنامه های آینده ال‌ جی برای حضور در نمایشگاه ۲۰۱۹ MWC چه خواهد بود.

 

به هر ترتیب این نمایشگاه در ماه فوریه و تا چند هفته دیگر در بارسلون برگزار می‌شود و لازم نیست که برای فهمیدن مشخصات پرچمدار ۲۰۱۹ ال جی زیاد منتظر بمانیم. آن‌طور که از شواهد برمی‌آید، این برند کره‌ای در حال کار بر روی قابلیت ناوبری از طریق تکان دادن دست در هواست و در واقع عبارت خداحافظی با لمس، به این موضوع اشاره دارد که شما برای تعامل با رابط کاربری دیگر نیازی نیست که حتما صفحه را لمس کنید.

پرچمدار ۲۰۱۹ ال جی برای موفقیت باید فیل هوا کند!

البته این قطعا به معنای آن نیست که تاچ اسکرین به طور کامل از صحنه خارج می‌شود و طبیعی است که بخش مهمی از تعامل شما همچنان هم از طریق لمس صفحه انجام خواهد گرفت. اما این قابلیت جدید می‌تواند پرچمدار ال جی را به یک گوشی منحصر‌به‌فرد در برابر رقبای دیگر تبدیل کند.

با وجود اینکه این ایده ممکن است کمی عجیب و غیر کاربردی به نظر برسد، اما وضعیت فعلی ال جی به گونه‌‌ای است که آنها نیاز به یک نوآوری بسیار بزرگ دارند تا بتوانند در میان غول‌هایی همچون سامسونگ، اپل، سونی، هواوی و دیگر برندها قد علم کنند.

 

دنیای گوشی ‌های هوشمند به قدرت تکامل یافته است که در حال حاضر جا برای پیشرفت بسیار کم است و کمپانی‌ها لازم است که قدم‌های شجاعانه‌ای بردارند و امکاناتی که تا به حال حتی خنده‌دار به نظر می‌رسند را بر روی گوشی ‌های جدید خود آزمایش کنند. همچنین در پست تبلیغاتی که بخش موبایل ال جی بر روی اینستاگرام قرار داده است، شما می‌توانید تاریخ ۲۴ فوریه (۵ اسفند) را مشاهده کنید که احتمالا برنامه‌ی این کمپانیال جی برای رونمایی از پرچمدار جدید خود نیز در همین روز برگزار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ال جی جی 4 دارم باعث شد که دیگه لوازم خونگی ال جی هم نخرم.

  2. کار خوبی کرد لکه کثیف و رفلکس نمایشگرو حذفید