گوشی زد تی ای اکسون

حضور زد تی ای اکسون ۱۰ پرو در گیک‌بنچ؛ رقیبی جدی برای پرچمداران سامسونگ و هواوی

محصول تازه‌ای با نام احتمالی زد تی ای اکسون ۱۰ پرو (ZTE Axon 10 Pro)، در وب‌سایت گیک‌بنچ ظاهر شد. امتیاز بالای ثبت شده برای این گوشی، خبر از آن می‌دهد که پرچمداری پرمدعا در راه است.

کمپانی ZTE پس از مواجه شدن با تحریم و مجازات دولت امریکا، سخت در حال تلاش برای بازسازی وجهه خود و به دست آوردن جایگاه سابق در بازار موبایل است. در اواخر سال 2018، توافقی بین دو طرف حاصل شد که به تولیدکننده چینی اجازه می‌داد بار دیگر، قطعات و نرم‌افزارهای مورد نیاز خود را از شرکت‌های امریکایی تهیه کند. این کمپانی چند ماه قبل، بازگشت خود به صحنه رقابت را با معرفی گوشی Axon 9 Pro جشن گرفت و حالا ظاهرا جانشین آن، زد تی ای اکسون ۱۰ پرو در دست تولید است.

از نتایج بنچمارک دستگاه، این‌طور به نظر می‌‍رسد به اندازه‌ای قدرت دارد که در مقابل محصولات رقبایی چون سامسونگ و هواوی، قد علم کند. این محصول با شماره مدل ZTE A2020 Pro در گیک‌بنچ ظاهر شده است و با توجه به الگوی شماره‌گذاری کمپانی، می‌توان آن را جانشین پرچمدار پیشین معرفی کرد.

نتایج ثبت شده برای زد تی ای اکسون ۱۰ پرو بسیار قابل توجه است، به‌ طوری که در عملکرد چند هسته‌ای، 10762 امتیاز و در عملکرد تک هسته‌ای، 3824 امتیاز کسب کرد. البته انتظار می‌رود با انجام بهینه‌سازی‌های نرم افزاری توسط کمپانی سازنده، این امتیاز تا زمان عرضه‌ی گوشی افزایش هم پیدا کند.

چیپست دستگاه تحت عنوان Pine توصیف شده؛ اما با توجه به مجموع امتیاز، معماری و این واقعیت که ساخت کوالکام است، باید اسنپدراگون 855 باشد. همچنین می‌توان دید که این تراشه رده بالا، با 6 گیگ رم و سیستم عامل اندروید 9 پای همراهی می‌شود.

از آنجایی که مدت زیادی از عرضه آخرین پرچمدار ZTE نمی‌گذرد، سخت بتوان زمان رونمایی از این پرچمدار جدید را تخمین زد؛ ولی شاید در پیش بودن رویداد MWC 2019، فرصت مناسبی را به کمپانی چینی برای انجام این کار بدهد.

بنچمارک گوشی زد تی ای اکسون ۱۰ پرو

بنچمارک زد تی ای اکسون ۱۰ پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این دیگه از کمجتا اومد