نقشه نما

رونمایی از قابلیت‌های جدید نقشه نما در تهران

چهارشنبه 10 بهمن‌ماه در هتل اسپیناس پالاس تهران، مدیران شرکت توسعه فناوری چیستا، نسل جدیدی از ژئوکدینگ را رونمایی کردند. در نشست خبری اول این شرکت، نقشه نما رونمایی شده بود و روز گذشته نسل جدید محصول این شرکت معرفی شد.

نقشه «نما» بعد از 7 سال تلاش یک تیم 100 نفره و یک میلیون ساعت کار به نتیجه رسیده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. نشست خبری روز گذشته، با حضور دکتر فیروزآبادی، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت و رضا زرنوخی، مدیرعامل صندوق توسعه تکنولوژی ایران و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

نقشه نما

سرمایه‌گذاری بر روی نقشه نما

در این نشست خبری مهندس زرنوخی به عنوان حامی مالی پروژه درباره سرمایه‌گذاری در این پروژه و مدل‌های مشابه که با نام سرمایه‌گذاری‌های پرخطر شناخته می‌شوند، توضیحاتی ارائه دادند. این پروژه در ابتدا بدون سرمایه‌گذار بود و سپس بعد از گذشت هشت ماه از فعالیت، این کنسرسیوم، سرمایه‌گذاری خود را شروع کرد. تاکنون 18 میلیارد تومان بر روی این پروژه سرمایه‌گذاری شده است.

نقشه نما

نقشه نما برای اولین بار در جهان، نسل جدید ژئوکدینگ را با کمک هوش مصنوعی با نام تجاری «نمایاب» معرفی کرد. دکتر فیروزآبادی با ارائه چندین مثال از آدرس‌هایی که کاربران در سیستم وارد کرده‌اند، مکان‌یابی نقشه نما را بررسی کردند. تا پایان سال 97، اطلاعات شهرهای مشهد، اصفهان، شیراز، قم، تبریز و کرج نیز به سیستم اضافه و 700 شهر مهم دیگر کشور نیز در برنامه این شرکت تا پایان سال 1398 افزوده می‌شوند.

نقشه نما

در حال حاضر اسنپ تریپ و اسپید از تعدادی از خدمات این نقشه استفاده می‌کنند. لازم به ذکر است، استفاده از نمایاب برای کاربران عادی و کاربرانی که کمتر از چند صد آدرس‌دهی در روز نیاز دارند، در سایت نما رایگان است. مرحله بعدی این نقشه، نقشه ترافیک کل کشور خواهد بود. این نشست خبری با پرسش‌های خبرنگاران به پایان رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مثلا مخان جلو گوگل مپ وایسن؟