گوشی قابل انعطاف 5G هواوی در تصویر تبلیغاتی جدیدی نمایش داده شد

گوشی قابل انعطاف 5G هواوی در تصویر تبلیغاتی جدیدی نمایش داده شد

هواوی پیش‌تر قول داده بود که یک گوشی جدید با پشتیبانی از اینترنت ۵ جی را در نمایشگاه MWC 2019 معرفی کند و حالا طبق تصویر تبلیغاتی جدیدی که به تازگی منتشر شده، گوشی قابل انعطاف 5G هواوی در این مراسم رونمایی خواهد شد.

همان‌طور که در این تصویر تبلیغاتی می‌بینید، این مراسم قرار است در روز بیست و چهارم فوریه (۵ اسفند) در ساعت ۲ ظهر به وقت محلی برگزار شود. اگر با دقت به تصویر نگاه کنید، یک گوشی قابل انعطاف را می‌بینید که نمایشگر آن به سمت دو طرف خم شده و مشخص است که هواوی برنامه‌های ویژه‌ای برای این گوشی قابل انعطاف دارد.

گوشی قابل انعطاف 5G هواوی قرار است از مودم Balong 5000 5G که چندی پیش رونمایی شد، در کنار پردازنده کایرین ۹۸۰ بهره ببرد. طبق تصویر گوشی از مرکز به سمت دو طرف خم می‌شود تا سایز آن به یک اسمارت فون معمولی تبدیل شود و هر زمان که کاربر بخواهد می‌تواند با باز کردن آن به طور کامل، یک تبلت را در اختیار داشته باشد.

گوشی قابل انعطاف 5G هواوی در تصویر تبلیغاتی جدیدی نمایش داده شد

همچنین در عنوان مطرح شده برای این رویداد، عبارت «اینترنتِ همه چیز» درج شده است که می‌تواند به معنای آن باشد که روتر خانگی 5G CPE Pro هواوی نیز در مراسم حضور خواهد داشت. این روتر از همان مودم Balong 5000 5G برخوردار است و با پشتیبانی از پلتفرم انحصاری HiLink هواوی می‌تواند به عنوان یک هاب مرکزی برای گجت های خانگی هوشمند عمل کند.

گوشی قابل انعطاف 5G هواوی به جنگ سامسونگ می‌رود

این روتر از وای فای ۶ برخوردار است زیرا وای فای 802.11ac به اندازه کافی برای شبکه‌های 5G سریع نیست. البته توجه داشته باشید که هیچ کدام از گوشی های حال حاضر بازار از استاندارد وای فای ۶ برخوردار نیستند، بنابراین اسمارت فون های جدید هواوی می‌توانند اولین‌های بازار در این زمینه باشند.

جالب است بدانید که زیرمجموعه هواوی یعنی برند آنر نیز قصد دارد یک گوشی 5G جدید معرفی کند و کمپانی سامسونگ نیز می‌خواهد موبایل قابل انعطاف خود را در روز ۲۰ فوریه رونمایی کند؛ با توجه به اینکه شیائومی نیز احتمالا وارد این بازی جذاب خواهد شد، می‌توانیم رقابت فشرده‌ای را در سال ۲۰۱۹ بین گوشی تاشوی 5G مشاهده کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. وای از دسته این گوشیای منعطف

  2. به چه چیزی دقت کردیدد من یه ساعته دارم میگردم تا پیداش کردم