دانلود مستند سیاره آبی 2 با دوبله فارسی و لینک مستقیم

بخش مستند گجت نیوز،‌ هفت اپیزود از مجموعه مستند سیاره آبی 2 (Blue Planet II) را در دسترس کاربران قرار داده است که در ادامه می‌توانید آن‌ها را با دوبله فارسی و لینک مستقیم، به صورت رایگان دانلود کنید.

سیاره آبی 2 ، یک مجموعه مستند بریتانیایی ساخت گروه بی بی سی است. درست همانند فصل نخست که سال 2001 منتشر شد، این مجموعه نیز توسط یک طبیعت‌گرا به نام دیوید اتنبرو روایت می‌شود و موسیقی‌های زمینه‌ی آن ساخته‌ی هانس زیمر افسانه‌ای هستند. این سری مستند ابتدا قرار بود با نام «اقیانوس‌ها» منتشر شود، اما بعدها تصمیم سازندگان آن تغییر کرد و با نام سیاره آبی 2 آن را اکران کردند. فیلمبرداری این پروژه بیش از 4 سال به طول انجامیده که شامل 125 سفر در 39 کشور جهان و تولید بیش از 6 هزار ساعت غواصی توسط بیش از 4 هزار غواص زیر آب بوده است.

این مجموعه مستند موفق شده جوایز و نشان‌های زیادی را در طول دو سال گذشته دریافت کند. از مهم‌ترین این جوایز می‌توان به برنده‌ی بیست و سومین جشنواره تلویزیونی ملی، برنده و نامزد جایزه تلویزیون آکادمی بریتانیا سال 2018 و برنده‌‌ی جایزه‌ی مهارت آکادمی بریتانیا اشاره کرد.

دانلود مجموعه مستند سیاره آبی 2

مستند سیاره آبی 2 در 7 قسمت به نام‌های «یک اقیانوس»، «ژرف»، «صخره‌های مرجانی»، «آبی بزرگ»، «دریای سبز»، «سواحل» و «سیاره آبی ما» منتشر شده است که هر قسمت،‌ در موقعیت مختلفی فیلمبرداری شده و به موضوعی خاص اشاره دارد. در قسمت نخست جوناتان اسمیت به واکاوی در زندگی حیوانات اقیانوس‌ها می‌پردازد. برخی حیوانات نظیر دولفین‌های پوزه بطری در دریای سرخ با مرجان‌ها بازی می‌کنند، ماهی دندان‌دار هوشمند بدن خود را به لابه‌لای مرجان‌ها می‌مالد، دسته‌های بچه شکارچیان دایره‌وار در اقیانوس هند حرکت می‌کنند، یک ماهی کله گوسفندی ماده آسیایی جنسیتشان را به مرد تغییر می‌دهد، نهنگ‌های قاتل به دسته‌ی دلفین‌های پوزه بطری در نیوزیلند می‌پیوندند، نهنگ اورکا و گوژپشت در بین شاه ماهیان نروژی جشن می‌گیرند و گراز دریایی تلاش می‌کند بر روی یخ‌های ذوب شده‌ی قطب شمال،‌ با اجتناب از سایر گرازها و خرس‌های قطبی، به استراحت بپردازد.

پیش‌نمایش

اما در دومین قسمت، اورلا دوهرتی می‌خواهد اعماق اقیانوس‌ها را به ما نشان دهد. اعماق اقیانوس‌ها، سخت‌ترین شرایط در جهان وجود دارد. در اعماق جنوبگان، موجودات بومی متنوعی وجود دارد. در سایر اقیانوس‌ها، غول‌های بزرگ (آتش‌تنان، اره ماهی‌ها و ماهی‌های مرکب) یکدیگر را می‌خورند.

سومین اپیزود از مستند سیاره آبی 2 توسط جوناتان اسمیت کارگردانی شده است. صخره‌های مرجانی زیستگاه‌های بزرگی هستند که توسط موجودات کوچکی به نام مرجان‌ها ساخته می‌شوند. در این منطقه سپیداج به دنبال طعمه می‌گردد، ماهی قزل‌آلا توسط اختاپوس قرمز شکار می‌شود و دلفین‌ها به بازی مشغولند. در چهار قسمت بعدی این مستند که توسط جان راثون، کیترین جفز، مایلز بارتون و اورلا دوهرتی – ویل ریدجدون کارگردانی شده‌اند نیز به سایر موارد اکوسیستم اقیانوس‌ها در سراسر جهان پرداخته شده است. بیش از این شما را منتظر نمی‌گذاریم و به دانلود 7 قسمت مستند سیاره آبی 2 با دوبله فارسی و لینک مستقیم اختصاصی گجت نیوز، دعوت می‌کنیم.

دانلود مجموعه مستند سیاره آبی 2

قسمتکیفیتکیفیت
1 – یک اقیانوسدانلود با کیفیت 720p
حجم 526MB
دانلود باکیفیت 1080p
حجم 927MB
2 – ژرفدانلود با کیفیت 720p
حجم 528MB
دانلود با کیفیت 1080p
حجم 930MB
3 – صخره‌های مرجانیدانلود با کیفیت 720p
حجم 504MB
دانلود با کیفیت 1080p
حجم 912MB
4 – آبی بزرگدانلود با کیفیت 720p
حجم 507MB
دانلود با کیفیت 1080p
حجم 915MB
5 – دریای سبزدانلود با کیفیت 720p
حجم 504MB
دانلود با کیفیت 1080p
حجم 910MB
6 – سواحلدانلود با کیفیت 720p
حجم 503MB
دانلود با کیفیت 1080p
حجم 907MB
7 – سیاره آبی مادانلود با کیفیت 720p
حجم 626MB
دانلود با کیفیت 1080p
حجم 1040MB

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. خیلی عالی بود مرسی
    لذت بردیم

  2. دم گجت نیوز گرم عاشق همچین مستند هایی هستم لطفا بازم بیشتر بذارید مرسی از تون

  3. ممنون ولی کاش با کیفیت 4k میذاشتین

  4. واقعا از گجت نیوز ممنونم . پدرم عاشق این جور مستند هاست <3

  5. گجت نیوز یدونه باشه