تصویری از ساعت هوشمند گلکسی اسپورت سامسونگ فاش شد

تصویری از ساعت هوشمند گلکسی اسپورت سامسونگ فاش شد

لحظه‌ای که مدت‌ها در انتظار آن بودیم بالاخره در حال فرار رسیدن است و پرچمداران گلکسی اس سامسونگ به زودی معرفی خواهند شد. اما احتمالا از ساعت هوشمند گلکسی اسپورت نیز در کنار این گوشی‌ها رونمایی می‌شود.

خانواده پرچمداران گلکسی اس ۱۰ به همراه گوشی منعطف سامسونگ که ماه‌هاست در انتظار آن هستیم، در روز ۲۰ فوریه (یکم اسفند) در سانفرانسیسکوی آمریکا معرفی خواهند شد. اما بزرگترین تولید‌کننده اسمارت فون ها در جهان برنامه‌های دیگری نیز برای آینده دارد و طبق گزارش‌ها قرار است یک گجت پوشیدنی به نام گلکسی اسپورت (Samsung Galaxy Sport) را تنها ۶ ماه بعد از رونمایی از سری گلکسی واچ رونمایی کند.

بر اساس نام‌گذاری و مشخصا احتمالی، کاملا واضح است که سامسونگ قصد دارد این محصول را با هدف ارائه به مخاطبان جدیدی رونمایی کند. تصویر واضحی از ساعت گلکسی اسپورت سامسونگ به تازگی توسط وب‌سایت 91mobiles بر روی اینترنت قرار گرفته است و به لطف این عکس حالا می‌توانید جزئیاتی از مشخصات و سبک طراحی آن را نیز مشاهده کنید.

تصویری از ساعت هوشمند گلکسی اسپورت سامسونگ فاش شد

همانطور که لبه‌های نمایشگر را می‌بینید دیگر خبری از آن طراحی شیاردار نیست و یک حالت خمیده‌ی کاملا یک‌دست را مشاهده خواهیم کرد. همچنین دو دکمه‌ی فیزیکی در سمت راست نمایشگر دیده می‌شود و البته هنوز مشخص نیست که سامسونگ سیستم ناوبری چرخان در مدل‌های قبلی را از روی این ساعت ‌هوشمند حذف خواهد کرد و یا همان روش به شکل جدیدی بر روی این اسمارت واچ نیز ارائه می‌شود. در سری محصولات گلکسی واچ و گیر اسپورت، بسیاری از کاربران از این سیستم ناوبری راضی بودند و حالا در استایل جدید این محصول مشخص نیست که آیا دکمه‌های فیزیکی جای آن را خواهند گرفت یا خیر.

به سبب این ‏طراحی زیبای بدنه‌، گلکسی Sport سامسونگ یکی از جذاب ترین ساعت های هوشمند بازار محسوب خواهد شد و طراحی یک‌دست آن با پوشش‌های مختلف هماهنگ است. به نظر می‌رسد که سامسونگ برای تولید این محصول، زیبایی‌های سبک طراحی گلکسی واچ را با قابلیت های مدل گیر اسپورت ترکیب کرده است تا این محصول جدید علاوه بر یک طراحی لوکس از قیمت پایین و به‌صرفه برخوردار باشد.

مشخصات ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی اسپورت

در این تصویر رنگ بند پلاستیکی ساعت کاملا با فریم فلزی صیقل خورده آن که به نظر می‌رسد دارای سطحی مات باشد، هماهنگ است که ظاهر جذابی به آن داده است. ما درباره مشخصات و قابلیت های نسل بعدی اسمارت واچ های سامسونگ در حال حاضر اطلاعات چندانی نداریم، اما انتخاب نام رمزی Pulse برای آن احتمالا می‌تواند به این دلیل باشد که قابلیت‌های مانیتورینگ و تشخیص ضربان قلب در آن وجود خواهد داشت. همچنین مقاومت کامل در برابر نفوذ آب، چیپست ان اف سی و مکان‌یابی از طریق جی پی اس نیز قابلیت‌های احتمالی دیگر آن محسوب می‌شوند.

اما ممکن است یک نسخه‌ی دیگر از این ساعت هوشمند سامسونگ با برخورداری از اینترنت ال تی ای عرضه شود که البته برای یک گجت پوشیدنی مخصوص تناسب اندام کمی غیر معمول به نظر می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. زیباترین تا الان و آینده