نرم افزارهای ویرایش ویدیو اندروید

معرفی و دانلود بهترین نرم افزارهای ویرایش ویدیو برای اندروید در سال 2019

تعدد اپلیکیشن های ویرایش ویدیوی اندروید، انتخاب از میان آن‌ها را دشوار می‌کند. در این مطلب قصد داریم از بین بی‌شمار ادیتور ویدیوی اندرویدی، بهترین نرم افزارهای ویرایش ویدیو برای این سیستم عامل در سال 2019 را معرفی و دانلود کنیم.

افزایش توان دوربین گوشی های موبایل سبب شده در بیشتر مواقع، از استفاده از دوربین فیلم برداری حرفه‌ای بی‌نیاز شویم. مزیت استفاده از گوشی هوشمند به منظور فیلم برداری در مقایسه با دوربین فیلم برداری، امکان ویرایش آنی بعد از ضبط و اشتراک‌گذاری آن است. اما بهترین نرم افزارهای ویرایش ویدیو برای اندروید کدامند و چگونه می‌توان همچون کاربران معروف در اینستاگرام، ویدیوهایی حرفه‌ای ایجاد کرد؟

برخلاف نرم افزار iMovie برای آی او اس که در عین رایگان بودن، ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای در اختیار کاربر قرار می‌دهد، در اندروید، به سختی می‌توان یک اپلیکیشن ویرایش ویدیوی رایگان و در عین حال توانمند پیدا کرد.

دانلود بهترین نرم افزارهای ویرایش ویدیو برای اندروید

در این مطلب بهترین نرم افزارهای ویرایش ویدیوی اندروید را معرفی خواهیم کرد. تنها یکی از این برنامه‌ها به طور کامل رایگان است و آن نیز به قابلیت‌های ابتدایی محدود می‌شود. به همین دلیل در صورت نیاز به استفاده از بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن‌های ویرایش ویدیو برای اندروید، که امکان گرفتن خروجی بدون افزودن واترمارک را فراهم می‌کنند، باید کمی هزینه کنید! در غیر این صورت محکوم به تماشای تبلیغات در عین عدم دسترسی به تمام قابلیت‌ها خواهید بود. با کلیک روی نام هر اپلیکیشن به صفحه دانلود آن منتقل خواهید شد.

Crop & Trim Video

نرم افزارهای ویرایش ویدیو Crop & Trim Video

از بین بهترین نرم افزارهای ویرایش ویدیو در اندروید در سال 2019، تنها اپلیکیشن رایگان، که به ویدیوهای ویرایش شده واترمارک اضافه نمی‌کند، Crop & Trim Video است. این ابزار از تمام قابلیت‌های پایه‌ای یک ادیتور همچون برش ویدیو پشتیبانی می‌کند. پس اگر قسمت قسمت کردن ویدیوها، تمام آن چیزی است که لازم دارید، این اپلیکیشن برایتان کفایت می‌کند. در این برنامه خبری از قابلیت ویرایش لایه‌ها یا افزودن صوت به ویدیو نیست.

Kinemaster

نرم افزارهای ویرایش ویدیو https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nexstreaming.app.kinemasterfree

اگر از بین نرم افزارهای ویرایش ویدیو برای اندروید به دنبال یک ابزار دارای رابط کاربری ساده و در عین حال مجهز به قابلیت‌های پیشرفته همچون صوت‌های چند لایه‌ای می‌گردید، Kinemaster گزینه مناسبی محسوب می‌شود. داشتن رابط کاربری سرراست، کدهای رنگ قابل فهم برای انواع فایل‌های چندرسانه‌ای و امکان تطبیق دقیق طول و موقعیت کلیپ‌ها داخل جدول زمانی، از جمله ویژگی‌های این ویرایشگر ویدیوی اندرویدی به شمار می‌روند.

در نسخه رایگان این برنامه به همه قابلیت‌ها دسترسی نداشته و در عین مشاهده تبلیغات، روی ویدیوهایتان نیز واترمارک درج خواهد شد. البته می‌توان از همه قابلیت‌ها برای 7 روز به صورت آزمایشی استفاده کرد. اشتراک ماهیانه و سالیانه Kinemaster به ترتیب 4 دلار و 30 دلار است.

InShot

نرم افزارهای ویرایش ویدیو

InShot یک اپلیکیشن ویرایش ویدیوی ساده با رابط کاربری سرراست بوده و نیاز کاربر را در زمانی کوتاهی برطرف می‌کند. در مقایسه با دیگر نرم افزارهای ویرایش ویدیو که در نسخه رایگان تبلیغات نشان می‌دهند، InShot سرعت به مراتب بیشتری دارد. امکان برش ویدیو، افزودن صوت به آن، اعمال فیلترهای مختلف، کنترل سرعت پخش، چسباندن استیکر روی ویدیو و اضافه کردن متن به آن، از جمله قابلیت‌های این ویرایشگر ویدیوی اندرویدی به شمار می‌روند.

محدودیت‌های نسخه رایگان این برنامه، عدم امکان استفاده از رزولوشن بالاتر از فول اچ‌دی، نمایش تبلیغات و عدم دسترسی به همه ابزارهای موجود است. برای خرید باید 4 دلار پرداخت کنید.

VivaVideo

نرم افزارهای ویرایش ویدیو

در لیست بهترین نرم افزارهای ویرایش ویدیو برای اندروید در سال 2019، VivaVideo جزو محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین موارد به شمار می‌رود. کار با رابط کاربری این برنامه ساده نیست، اما در عوض، گهگاه با نمایش یک پاپ آپ، ویژگی‌های نرم افزار همچون وجود ابزاری برای ساخت اسلایدشو از تصاویر، یادآوری می‌شوند.

VivaVideo از لایه‌ها پشتیبانی نمی‌کند، اما همچنان برای تدوین ویدیوی حرفه‌ای ابزاری فوق‌العاده است. به کمک آن می‌توانید به راحتی ویدیوها را برش داده و قسمت‌های مورد نظر را به هم متصل کنید و در مرحله انتقال از یک برش به برش دیگر، افکتی زیبا و حرفه‌ای قرار دهید. امکان افزودن صوت و اعمال افکت جزو دیگر قابلیت‌های VivaVideo محسوب می‌شوند.

در نسخه رایگان، به ویدیو واترمارک افزوده شده و امکان ویرایش فایل‌های طولانی‌تر از پنج دقیقه وجود ندارد. همچنین سقف کیفیت ویدیو برای گرفتن خروجی، 480p است. امکان دسترسی به ابزارهای پیشرفته در این نسخه وجود ندارد.

Power Director

نرم افزارهای ویرایش ویدیو

یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای ویرایش ویدیو برای اندروید Power Director است. رابط کاربری این اپلیکیشن، تحسین ادیتورهای حرفه‌ای را برانگیخته است. جذابیت پوسته مشکی این برنامه به واسطه نمایش وقت و بی‌وقت تبلیغات از بین می‌رود! Power Director به کاربر اجازه می‌دهد ویدیوها را مستقیما از حساب خود در گوگل درایو دانلود کرده و ویرایش کند. در اختیار داشتن سه لایه مختلف، یک جدول زمانی بسیار دقیق و یک سری افکت‌های ابتدایی از جمله دیگر ویژگی‌های این ویرایشگر ویدیویی محسوب می‌شوند.

در نسخه رایگان این اپلیکیشن، تبلیغات بسیار زیادی نمایش داده شده و به ویدیو، واترمارک افزوده می‌شود. گرفتن خروجی بعد از ویرایش، تنها با دیدن تبلیغات امکان‌پذیر است. برخی ابزارها نیز در نسخه رایگان از دسترس خارج هستند. هزینه اشتراک ماهیانه برنامه 6 دلار و اشتراک سه ماهه آن 12 دلار است.

Filmora Go

نرم افزارهای ویرایش ویدیو

یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای ویرایش ویدیو برای اندروید، که نیازهای بسیاری از کاربران همچون امکان برش ویدیو، کراپ کردن آن و حتی افزودن صوت را فراهم می‌کند، Filmora Go است. قابلیت‌هایی همچون امکان افزودن زیرنویس و اعمال افکت در مرحله انتقال از یک برش به برش دیگر، از Filmora Go یک ویرایشگر ارزشمند می‌سازند. پشتیبانی از لایه‌ها در این برنامه وجود ندارد، اما امکان انجام بسیاری از اعمالی که معمولا در رابط‌های کاربری چند لایه‌ای صورت می‌گیرند، همچنان فراهم است.

بدون خرید نسخه پریمیوم با پرداخت 3 دلار، مجبور به تحمل واترمارک روی ویدیوهایتان خواهید بود.

Action Director

نرم افزارهای ویرایش ویدیو

اپلیکیشن Action Director متعلق به Cyberlink بوده و یک ویرایشگر ویدیوی ساده بدون پشتیبانی از لایه‌ها محسوب می‌شود، اما همچنان برای اعمال روتین همچون برش ویدیو، کنترل سرعت هر یک از قسمت‌های برش خورده و نمایش ویدیوی از انتها به ابتدا، برنامه خوبی است. امکان افزودن متن، اعمال افکت در مرحله انتقال بین بخش‌های مختلف ویدیو، چسباندن ویدیوها به یکدیگر و اضافه کردن فایل صوتی، از دیگر ویژگی‌های Action Director به شمار می‌روند.

محدودیت این ویرایشگر، نیاز به پرداخت ماهیانه 5 دلار به منظور گرفتن خروجی در رزولوشن بالا (فول اچ‌دی و 4K) است.

Adobe Premiere Clip

نرم افزارهای ویرایش ویدیو

شرکت Adobe برای فیلم‌ برداران نیز یک ابزار موبایلی توسعه داده است. Adobe Premiere Clip جزو ادیتورهای ویدیوی ساده به شمار می‌رود، اما یکی از مزیت‌های آن نسبت به رقبا، داشتن یک رابط کاربری ساده و در عین حال مدرن است.

مشکل این برنامه همچون سایر نرم افزارهای Adobe، قیمت بالای نسخه پریمیوم برنامه است.

VideoShow Video Editor

نرم افزارهای ویرایش ویدیو

یکی دیگر از محبوب‌ترین نرم افزارهای ویرایش ویدیو برای اندروید، VideoShow است. ظاهر رابط کاربری آن تقریبا شبیه به VivaVideo است، اما نحوه کار با آن به مراتب سخت‌تر است. برنامه هر از گاه، با نمایش تبلیغات تصادفی، تلاش می‌کند پوسته‌ها و افکت‌های مختلفی را به شما بفروشد! بعد از گذشت سه روز استفاده آزمایشی از برنامه، امکان استفاده از آن تا زمان خرید اشتراک تقریبا غیر ممکن می‌شود، چرا که با رفتن از هر پنجره به پنجره‌ای دیگر، پیغامی مبنی بر نیاز به خرید نسخه پریمیوم نمایش داده می‌شود. دلیل معرفی این برنامه، امکانات فوق‌العاده‌ای است که در نسخه پریمیوم در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

در نسخه رایگان، فقط سه روز استفاده آزمایشی از همه ابزارها امکان‌پذیر است. افزودن شدن واترمارک به ویدیو، عدم امکان استفاده از رزولوشن‌های بیشتر از اچ‌دی، نمایش تبلیغات و عدم دسترسی به ابزارهای حرفه‌ای، محدودیت‌های نسخه رایگان هستند. قیمت اشتراک سالیانه آن 20 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چ کارایی میشه ب سر عکس اورد

  2. من Du Recorder رو به همه اینا ترجیح میدم