افشای واضح‌ترین ویدیو و تصاویر سامسونگ گلکسی S10 قبل از رونمایی رسمی

به تازگی ویدیویی از سامسونگ گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) و گلکسی اس 10 پلاس (+Galaxy S10) منتشر شده که نمایی کامل از این دو گوشی را نشان می‌دهد. این ویدیو با دو تصویر از پرچمداران جدید سامسونگ همراه شده‌ است.

بعد از انتشار چندین رندر از سامسونگ گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس، که بر اساس شایعات و اخبار درباره این دو گوشی طراحی شده بودند، نوبت به انتشار یک ویدیو از هر دو مدل رسید. نسخه‌های ساختگی گلکسی S10 و گلکسی S10 پلاس در این ویدیو طبق اطلاعات موثق طراحی شده‌اند و به همین دلیل به گوشی های واقعی، که تا کمتر از یک ماه دیگر شاهد رونمایی‌شان خواهیم بود، شباهت زیادی دارند.

این ماکت‌ها، پیش از رونمایی و عرضه گوشی ها به بازار برای سازندگان لوازم جانبی طراحی می‌شوند تا آن‌ها بتوانند محصولاتشان را موازی با خود گوشی ها، روانه بازار کنند. به همین دلیل بیشتر رندرها و تصاویر سامسونگ گلکسی S10 و یا سایر محصولات پیش از رونمایی، توسط تولیدکنندگان لوازم جانبی منتشر می‌شوند.

پیش از ویدیو، تصویر زیر از پنل پشتی گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس منتشر شد. طبق انتظار، این گوشی به یک دوربین اصلی سه گانه مجهز شده و همه‌ی سنسورها هم‌ردیف با فلاش ال ای دی، به صورت افقی کنار هم قرار گرفته‌اند. عدم وجود اسکنر اثر انگشت در تصاویر سامسونگ گلکسی S10 پلاس، با توجه به اطمینان از عدم وجود دکمه هوم در آن‌ها، نشان می‌دهد این گوشی به اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر مجهز شده است.

جدیدترین تصاویر سامسونگ گلکسی S10

تصاویر سامسونگ گلکسی S10

یکی دیگر از جدیدترین تصاویر سامسونگ گلکسی S10 و گلکسی S10 پلاس نیز که این مرتبه پنل جلویی دو گوشی را نمایش می‌دهد، به تازگی منتشر شده است. نخستین چیزی که در این عکس جلب توجه می‌کند، دوربین سلفی دوگانه مدل پلاس است.

دوربین سلفی گلکسی اس 10

کانال MKBHD در یوتیوب با انتشار ویدیویی از نسخه‌های ساختگی گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس نشان داد پرچمداران آتی سری S، شبیه به یک گوشی مینی از سری Note به نظر خواهند رسید، چرا که میزان انحنای اطراف نمایشگر آن‌ها کاهش پیدا کرده و همانند محصولات سری نوت، شکلی جعبه‌ای شکل و مکعب مستطیلی به خود گرفته‌اند.

وجود نمایشگر Infinity-O، نکته مهم دیگر درباره این دو گوشی است. در این صفحه نمایش، دوربین سلفی درست روی نمایشگر سوار شده، به همین دلیل بدون استفاده از ناچ، زمینه‌ی کاهش حاشیه‌های بالای صفحه نمایش فراهم شده است.

تا چندی پیش، فقط مدل پلاس مجهز به دوربین اصلی سه گانه خطاب می‌شد، اما ویدیوی جدید، شایعات اخیر درباره مجهز شدن مدل پایه به ماژول دوربین سه گانه را تایید می‌کند.

ویدیوی ماکت‌های گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. بدون هیچ حاشیه زیباست

  2. ما که نفهمیدیم چی گفت این یارو