جنسیس GV80

تصاویر جدیدی از جنسیس GV80 منتشر شد؛ نخستین شاسی بلند لوکس Genesis

جنسیس GV80 به عنوان نخستین شاسی بلند برند لوکس و کره‌ای Genesis محسوب می‌شود که در سال آینده به عنوان رقیب جدی خودروهای بی ام و X5 و مرسدس بنز GLE به بازار عرضه خواهد شد.

اخیرا تصاویر استتار شده‌ای از جنسیس GV80 منتشر شد که سبک طراحی جلوپنجره آن به خوبی مشخص بود و می‌توان گفت جلوپنجره محصول جدید جنسیس به نسل جدید G90 شباهت دارد. همچنین در بررسی‌های اولیه متوجه می‌شویم که شیب سقف جنسیس GV80 در وضعیت خوبی قرار دارد. از سایر بخش‌های این خودرو می‌توان به رینگ‌های 5 پره، دو خروجی اگزوز، سپر و چراغ‌های LED دو بخشی اشاره کرد.

جنسیس GV80

بررسی خودرو جنسیس GV80 

خودروهای لوکس هیوندای توسط شرکت جنسیس تولید می‌شوند و خودرو جنسیس GV80 نخستین شاسی بلند لوکس این شرکت خواهد بود که از سال آینده به بازار عرضه می‌شود. برخی از منابع خبری می‌گویند این خودرو طبق همان پلتفرم جنسیس G80 فیس لیفت طراحی خواهد شد، اما از پیشرانه‌های جدید 6 سیلندر و 8 سیلندر بهره می‌برد. جنسیس GV80 در بین سایر شاسی بلندهای میان سایز همچون آئودی Q7، بی ام و X5 و مرسدس بنز کلاس GLE قرار می‌گیرد و رقیب جدی آن‌ها محسوب می‌شود. البته این خودروهای آلمانی در بازار از محبوبیت زیادی برخوردارند و به همین دلیل شرکت جنسیس برای پیروز شدن در رقابت باید خودرو بسیار خوبی را به بازار عرضه کند.

جنسیس GV80

مشخصات فنی و قیمت

با توجه به اینکه اطلاعات دقیقی از جنسیس GV80 منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود یک مدل از این خودرو به موتور 6 سیلندر 3.3 لیتری توئین توربو یا موتور 8 سیلندر 5 لیتری مجهز باشد. موتور 6 سیلندر این خودرو در کنار توربوشارژر دو قلو می‌تواند قدرتی معادل 365 اسب بخار و موتور 8 سیلندر آن نیز قدرتی معادل 420 اسب بخار تولید کند. همچنین مشتریان می‌توانند سیستم چهار چرخ محرک را نیز سفارش دهند. بر اساس خبرهای منتشر شده، محصول جدید جنسیس از سال 2020 با قیمت پایه بیش از 50 هزار دلار به فروش می‌رسد.

تصاویر جنسیس GV80