مشخصات، نام‌گذاری و عکس های گلکسی اس 10 ای لو رفت

دستبرد بزرگ به سامسونگ؛ مشخصات، نام‌گذاری و عکس های گلکسی اس 10 ای لو رفت

مدل ارزان قیمت پرچمداران سری گلکسی اس ۱۰ یعنی گوشی گلکسی اس 10 ای توجهات زیادی را به خود جلب کرده است و حالا یک افشاگر نامگذاری، مشخصات و عکسهای جدیدی از گوشی S10e را افشا کرده است.

گزارشی که دقایقی پیش منتشر شده است، اطلاعات زیاد و جذابی درباره مدل مقرون به‌ صرفه پرچمداران ۲۰۱۹ سامسونگ یعنی گلکسی اس ۱۰ ای (Samsung Galaxy S10e) به ما می‌دهد. ابتدا با نام‌گذاری شروع می‌کنیم؛ اگر شما هم مثل ما فکر می‌کردید که این مدل گلکسی اس ۱۰ لایت نام‌گذاری می‌شود بهتر است دیگر این نام را فراموش کنید، زیرا گلکسی اس 10 ای اسمی است که هم درون عکس‌ها و هم در اسناد مربوط به تاییدیه این گوشی توسط نهاد تایوانی NBTC دیده می‌شود.

حالا به سراغ عکس های افشا شده از گلکسی اس ۱۰ ای می‌رویم. در یکی از این عکس‌ها شما یک خط کش را نیز در کنار دوربین سلفی درون نمایشگر می‌بینید که به خوبی ابعاد حفره دوربین و البته فاصله آن از لبه‌های نمایشگر را به ما نشان می‌دهد.

در واقع این دوربین حدودا ۵ میلی‌متر از لبه‌ی نمایشگر فاصله دارد که با توجه به تمام صفحه بودن نمایشگر و حذف شدن حاشیه‌ها می‌توان گفت اقدام جذابی توسط طراحان سامسونگ محسوب می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد که سامسونگ از طریق تغییرات نرم افزاری در المان‌های رابط کاربری قصد ندارد این دوربین را پنهان کند و شما همواره متوجه آن خواهید بود.

مشخصات گلکسی اس 10 ای بار دیگر تایید شد!

حالا به سراغ مشخصات گوشی ارزان قیمت گلکسی S10e سامسونگ می‌رویم. گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس دارای نمایشگرهای ۶.۱ اینچی و ۶.۴ اینچی به همراه سنسورهای اثر انگشت درون نمایشگر خواهند بود، اما مدل گلکسی اس ۱۰ ای دارای یک نمایشگر ۵.۸ اینچی تخت است که لبه‌های آن بر خلاف پرچمداران یکی دو سال اخیر سامسونگ خمیده نخواهد بود.

همچنین سنسور اثر انگشت به جای زیر نمایشگر، اینجا به لبه‌ی گوشی و به داخل دکمه خاموش و روشن منتقل شده است. اینها اطلاعاتی هستند که در گزارش‌های پیشین نیز تایید شده بودند و حالا می‌توانیم با احتمال بالایی بگوییم که در محصول نهایی نیز آنها را خواهیم دید. در رندر زیر که هفته پیش منتشر شده است شما می‌توانید محل قرارگیری دکمه پاور که قرار است مشابه پرچمداران سونی به عنوان سنسور اثر انگشت نیز عمل کند را مشاهده کنید:

متاسفانه هنوز تصویری از رنگ زرد قناری گلکسی اس ۱۰ ای که تنها مختص به این مدل از پرچمدار سامسونگ خواهد بود نیز بر روی اینترنت فاش نشده است. کمپانی سامسونگ در روز ۲۰ فوریه (یکم اسفند) از پرچمداران جدید خود در سه مدل گلکسی اس ۱۰، گلکسی اس ۱۰ پلاس و مدل مقرون به صرفه گلکسی اس 10 ای رونمایی خواهد کرد و طبق گزارش‌هایی که امروز منتشر شد، پیش‌فروش دقیقا از فردای مراسم آغاز می‌شود. هرچند که با توجه به حجم اطلاعات فاش شده تا به الان، احتمالا تا آن موقع چیز جدیدی برای سامسونگ نمی‌ماند که بخواهد از آن رونمایی کند!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. با یه گوشی هیچی ازش کم نمیش