گلکسی اس ۱۰ به دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی با قابلیت OIS مجهز می‌شود

گلکسی اس ۱۰ به دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی با قابلیت OIS مجهز می‌شود

به تازگی اطلاعات جدیدی را از گوشی های گلکسی گلکسی اس ۱۰، اس ۱۰ ای و سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس دریافت کرده‌ایم که رزولوشن دوربین سلفی از ۱۰ نیز یکی از این مشخصات است.

یکی از افراد داخل کمپانی که به تازگی موفق به تجربه کار با هر سه پرچمدار جدید سامسونگ شده است، اعلام کرده که هر سه مدل دارای یک نمایشگر جدید سوپر امولد خواهند بود که از پروسه پردازشی رنگ‌های ۱۰ بیت پشتیبانی می‌کند. این همان سیستمی است که یوتیوب و نتفلیکس از آن استفاده می‌کنند، اما ما هنوز نمی‌دانیم که تفاوت اصلی نمایشگرهای این سری با پشتیبانی از این قابلیت با سری اس ۹ و نوت ۹ چه خواهد بود.

حفره روی نمایشگر در گلکسی اس ۱۰ (Samsung Galaxy S10) به یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی جدید با قابلیت ثبیت اپتیکال تصاویر (OIS)، فوکوس خودکار dual pixel و قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن ۴k مجهز می‌شود. دوربین سلفی دوم در مدل اس ۱۰ پلاس نیز یک واحد تشخیص عمق است. این افشاکننده اعلام کرده است که سنسور اثر انگشت داخل نمایشگر در گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس سریع‌تر از اسکنرهای داخل نمایشگر رایج بازار عمل می‌کند. هرچند که این سنسور یک سوم پایینی نمایشگر را به طور کامل پشتیبانی نمی‌کند و برای استفاده از آن باید یک نقطه خاص را لمس کنید.

نمایشگرهای جدید سری اس 10 دت قسمت پایین خود از قابلیت 3D Touch برخوردار نیستند، این همان قابلیتی است که به کاربران گلکسی اس ۸، اس ۹، نوت ۸ و نوت ۹ اجازه می‌داد که با تپ کردن بر روی پایین صفحه، نمایشگر را روشن کنند.

مشخصات باتری پرچمداران جدید سامسونگ

گلکسی اس ۱۰ به دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی با قابلیت OIS مجهز می‌شود

در این گزارش آمده است که گلکسی اس ۱۰ پلاس از یک باتری ۴ هزار و ۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود که از شارژ وایرلس معکوس پشتیبانی می‌کند. قابلیت ضبط فیلم‌های سوپر اسلوموشن نیز ارتقا پیدا کرده و حالا به جای محدودیت ۰.۴ ثانیه‌ای در گوشی‌های قبلی، می‌توانید بین ۰.۴ ثانیه تا ۰.۸ ثانیه فیلم بگیرید.

مدل‌های گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس در رنگ‌های سفید، مشکی و تیله‌ای عرضه می‌شوند. یک گزینه آبی‌رنگ نیز برای برخی از بازارها عرضه خواهد شد. مدل گلکسی اس ۱۰ ای نیز دارای یک رنگ زرد پررنگ است و همه مدل‌ها نیز در یک گزینه با ظاهر متالیک روانه بازار خواهند شد.