حالا مشخصات ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو سامسونگ را می‌دانیم!

حالا دیگر مشخصات ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو سامسونگ را می‌دانیم!

سامسونگ قصد دارد در ماه‌های آینده حضور فعال‌تری در بازار ساعت ‌های هوشمند داشته باشد و حالا به تازگی گزارشی از مشخصات ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو بر روی اینترنت قرار گرفته است.

با وجود اینکه اپل بازار اسمارت واچ ها را قبضه کرده است، اما سامسونگ هم خریداران بسیاری دارد و کاربران زیادی گجت های پوشیدنی سری گلکسی و گیر این کمپانی را می‌پسندند. سامسونگ در گذشته ساعت های خود را تحت برند گیر عرضه می‌کرد و حالا بعد از عرضه گلکسی واچ در آگوست سال قبل، پسوند گلکسی را به نام ساعت های خود نیز اضافه کرده است.

در طول چند ماه گذشته ما شایعات و گزارش‌هایی مبنی بر توسعه یک ساعت جدید از سوی سامسونگ شنیده‌ایم. گفته می‌شود که این محصول در واقع نسخه ادامه مدل گیر اسپورت از سال ۲۰۱۷ است؛ ساعتی که برای تناسب اندام و با هدف ورزشکاران عرضه شده بود. به تازگی نیز رندر جدیدی از این ساعت‌ هوشمند افشا شده بود که تغییرات طراحی آن نسبت به مدل قبلی را نشان می‌داد.

با وجود اینکه این مدل در واقع دنباله گیر اسپورت محسوب می‌شود، اما احتمالا با نام گلکسی واچ اکتیو (Samsung Galaxy Watch Active) وارد بازار خواهد شد که نامگذاری کاملا جدیدی از سوی سامسونگ محسوب می‌شود. یکی از اعضای XDA به تازگی نام این مدل را تایید کرده و اطلاعات جالبی از مشخصات آن به ما می‌دهد. این اطلاعات از طریق جست‌جو در فایل‌های فریمور دیوایسی با نام رمزی پالس به دست آمده است. این همان نامی است که در گذشته به عنوان اسمارت واچ جدید سامسونگ مطرح شده بود. شماره مدل SM-R500 با وجود اینکه به نظر نمی‌رسد که یک دنباله مستقیم برای گلکسی گیر اسپورت با شماره مدل SM-R600 باشد، اما قطعا همان محصولی است که ما درباره آن صحبت می‌کنیم.

گلکسی واچ اکتیو در گزینه‌های مختلفی از نظر ابعاد عرضه می‌شود

حالا مشخصات ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو سامسونگ را می‌دانیم!

حالا به سراغ مشخصات می‌رویم که البته سورپرایز بزرگی در میان آنها وجود ندارد. ساعت گلکسی واچ اکتیو از یک نمایشگر ۱.۳ اینچی دایره‌ای با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل برخوردار خواهد بود. این نمایشگر یک دهم اینچ بزرگتر از گیر اسپورت است و علاوه بر آن یک پردازنده جدید اگزینوس ۹۱۱۰، یک سنسور مانیتورینگ ضربان قلب، چیپ ان اف سی برای پرداخت‌های از طریق سامسونگ پی و البته یک باتری ۲۳۰ میلی‌آمپر ساعتی دیگر مشخصات آن را تشکیل می‌دهند.

برخلاف گلکسی گیر اسپورت، ساعت گلکسی واچ اکتیو با یک اسپیکر و البته پشتیبانی از اینترنت ال تی ای عرضه می‌شود. همچنین صحبت‌هایی درباره عرضه یک مدل با پشتیبانی از دو سیم‌کارت eSIM است، اما شواهد مربوط به آن کافی نیستند. XDA معتقد است که کم بودن ظرفیت باتری نسبت به نسخه‌های قبلی به دلیل این است که فایل‌های فریمور بررسی شده مربوط به یک نسخه کوچک‌تر از گلکسی واچ اکتیو هستند و به این موضوع اشاره می‌کند که احتمالا این گجت پوشیدنی هوشمند در سایزهای مختلفی روانه بازار می‌شود.

گلکسی واچ در حال حاضر در گزینه‌های ۴۲ میلی‌متری و ۴۶ ‌میلی‌متری قابل خریداری است که گزینه بزرگتر، ظرفیت باتری بیشتر و نمایشگر بزرگ‌تری هم دارد. بنابراین احتمالا این استراتژی درباره گلکسی واچ اکتیو نیز به کار گرفته شود. گویا قرار است سامسونگ از این ساعت هوشمند در کنار پرچمداران گلکسی اس ۱۰ در رویداد آنپکد خود در اواخر ماه جاری رونمایی کند؛ هرچند که با توجه به حجم عظیم شایعات و اطلاعات افشا شده به نظر چیز جدیدی برای سامسونگ باقی نمی‌ماند که کاربران را شگفت‌زده کند!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سامسونگه دیگ خیلی نوآوری نداره همش کپی پشت سر هم

  2. قبلا هم میدانستیم…قابل پیش بینی بود