تاریخ انتشار نسخه ریمستر Assassin's Creed III اعلام شد

تاریخ انتشار نسخه ریمستر Assassin’s Creed III اعلام شد

نسخه سوم بازی اسسینز کرید یکی از محبوب ترین عناوین عرضه شده توسط یوبی سافت است و حالا به تازگی تاریخ انتشار نسخه ریمستر بازی Assassin’s Creed III به طور رسمی اعلام شده است.

امروز یوبی سافت اعلام کرد که قصد دارد بازی اساسینز کرید ۳ را از درون صندوقچه‌های خود در بیاورد و یک ظاهر کاملا جذاگب و جدید به آن اضافه کند. نسخه ریمستر این بازی قرار است در روز بیست و نهم مارس (۹ فروردین ۹۸) روانه بازار شود تا کاربران بتوانند این عنوان کلاسیک را با رزولوشن بسیار بالا‌تر و البته طراحی کاملا جدید بر روی ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی تجربه کنند در حال حاضر صحبتی از عرضه این نسخه برای نینتندو سوییچ به میان نیامده است. در تریلر رسمی زیر می‌توانید تغییرات و بهبودهای این نسخه از سری بازی های محبوب فرقه قاتلان و مقایسه‌ی آن با نسخه‌ی اصلی را مشاهده کنید:

طبق اعلام کمپانی سازنده نسخه ریمستر بازی Assassin’s Creed III رزولوشن ۴k و پشتیبانی از فناوری HDR را در اختیار گیمرها می‌گذارد که این عنوان سال ۲۰۱۲ را به یک اثر جذاب و مدرن تبدیل می‌کند. همچنین قرار است برخی بهبودها و تغییرات در مکانیک‌های گیم پلی این بازی اعمال شود که بخشی از مشکلات نسخه اصلی را برطرف خواهد کرد. البته داستان بازی و روند شکل‌گیری گیم پلی دقیقا مشابه نسخه اصلی خواهد بود؛ جایی که شخصیت کانر در یک جنگ مخفی که در پس‌زمینه انقلاب آمریکا رخ می‌دهد، حضور خواهد داشت.

ریمستر اسسینز کرید 3 چه محتویاتی خواهد داشت؟

تاریخ انتشار نسخه ریمستر Assassin's Creed III اعلام شد

نسخه ریمستر بازی اساسینز کرید ۳ کل محتویات بازی اصلی را به همراه تمام آپدیت‌ها و محتواهایی که بعد از عرضه، منتشر شد‌ه‌اند، در اختیار کاربران قرار می‌دهد. خط داستانی موازی “Tyranny of King Washington” که در آن جرج واشنگتن به یک دیکتاتور تبدیل می شود، ماموریت‌های مخفی و Benedict Arnold بخشی از محتواهای جدید خواهند بود. همچنین یک نسخه ریمستر شده از عنوان Assassin’s Creed III: Liberation نیز در ریمستر اسسینز کرید 3 وجود دارد که مبارزه برای آزادی در قرن هجدهم در شهر نیواورلئان را دنبال می‌کند.