تویوتا تاکوما 2020

تویوتا تاکوما 2020 فیس لیفت ؛ پرفروش‌ترین پیکاپ میان‌سایز جهان به‌روز شد

تویوتا تاکوما 2020 (Toyota Tacoma) محصول جدید شرکت تویوتا است و این خودروساز ژاپنی پیش از شروع نمایشگاه خودرو شیکاگو 2019 جزئیات آن را منتشر کرده است. در ادامه مشخصات و امکانات محصول تویوتا تاکوما فیس لیفت را بررسی می‌کنیم.

به زودی نمایشگاه خودرو شیکاگو 2019 شروع می‌شود و غول خودروسازی ژاپنی یعنی تویوتا نیز جزئیات جیدی از مدل فیس لیفت تویوتا تاکوما 2020 را منتشر کرده است. شرکت تویوتا برای پیکاپ میان سایز محبوب خود فقط تغییرات جزئی را در نظر گرفته است و این تغییرات فقط به بخش‌های جلوپنجره و رینگ‌های جدید منتهی می‌شود و سایر بخش‌ها نظیر چراغ‌های جلوی LED و چراغ‌های عقب دودی همانند نسخه‌های قبلی است.

در این خودرو نباید انتظار تغییرات اساسی را داشته باشیم؛‌ زیرا شرکت تویوتا اعلام کرده است که این مدل فقط یک به‌روزرسانی میان‌دوره‌ای ساده را تجربه خواهد کرد. تویوتا تاکوما بیش از 14 سال است که به بازار عرضه می‌شود و لقب پرفروش‌ترین پیکاپ میان سایز بازار آمریکا را از آن خود کرده است. به همین دلیل این خودروساز ژاپنی قصد ندارد تغییرات ساختاری جدیدی را اعمال کند.

تویوتا تاکوما 2020

بررسی تویوتا تاکوما 2020

شرکت تویوتا محصول جدید خود را در 6 مدل مختلف شامل SR ،SR5 ،TRD Sport ،TRD Off Road ،TRD Pro و لیمیتد به بازار عرضه می‌کند که تمامی مدل‌ها پس از مدل SR5 به صورت استاندارد از امکاناتی چون صفحه نمایش 8 اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، سیستم صوتی و تنظیم برقی 10 جهته صندلی راننده برخوردارند. همچنین مشتریان می‌توانند برای تمامی مدل‌ها یک چراغ LED در قسمت بار را هم سفارش دهند. شرکت تویوتا برای مشتریان مدل SR5 روکش پارچه‌ای جدید صندلی‌ها را ارائه می‌دهد و آپشن چراغ‌های جلوی LED نیز به صورت سفارشی در دسترس خواهد بود.

تویوتا تاکوما 2020

شرکت تویوتا برای مدل TRD Sport امکانات جدیدی چون مه شکن‌های LED جدید، تریم کرومی چراغ‌های عقب و سیستم هوشمند ورود سرنشین‌ها را در نظر گرفته است. همچنین مدل TRD Off Road هم از چراغ‌های جلوی LED و سیستم Multi Terrain Monitor بهره می‌برد. مدل لیمیتد تویوتا تاکوما 2020 به صورت استاندارد از امکانات ویژه‌ای چون سیستم دید پانورمیک، رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی و چراغ‌های جلو و دی‌لایت‌های LED برخوردار است. شرکت تویوتا برای مدل TRD Pro هم قابلیت‌های جدیدی را در نظر گرفته است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به آپدیت تنظیم کمک‌های 2.5 اینچی فاکس و فنرهای جلو و عقب، لاستیک‌های آفرود گودیر تقویت شده با کولار اشاره کرد. همچنین وزن مدل TRD Pro نسبت به مدل‌های پیشین حدود 2 کیلوگرم کاهش پیدا کرده و کابین آن نیز ارتقا یافته است.

تویوتا تاکوما 2020

مشخصات فنی

تویوتا تاکوما 2020 همانند نسخه‌های قبلی با دو موتور عرضه خواهد شد؛ یک موتور 2.7 لیتری 4 سیلندر که قادر است قدرتی معادل 160 اسب بخار تولید کند و دیگری موتور 3.5 لیتری V6 که حداکثر قدرت آن نیز 278 اسب بخار است. قدرت تولید شده از این دو موتور توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود، اما مشتریان تویوتا تاکوما 2020 می‌توانند برای موتور 3.5 لیتری V6 یک گیربکس 6 سرعته دستی را سفارش دهند.

تویوتا تاکوما 2020

امکانات ایمنی

شرکت تویوتا برای تمامی مدل‌های تویوتا تاکوما 2020 پکیج ایمنی Safety Sense P تویوتا را به صورت استاندارد ارائه می‌دهد. این بسته از سیستم‌های پیشرفته‌ای چون هشدار خروج از خط، نور بالای خودکار، کروز کنترل راداری پویای سرعت بالا و سیستم پیش از برخورد با قابلیت تشخیص عابر پیاده برخوردار است. شرکت تویوتا قصد دارد این خودرو را به صورت رسمی در نمایشگاه خودرو شیکاگو 2019 رونمایی کند.

تصاویر تویوتا تاکوما 2020

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ماشین خرکیه ه
    کاش یه دونه میتونستم داشته باشم