گوشی نوکیا 9 پیور ویو

عکس‌هایی از گوشی نوکیا 9 پیور ویو در دنیای واقعی منتشر شد

عکس‌هایی از گوشی نوکیا 9 پیور ویو (Nokia 9 Pureview) در دنیای واقعی منتشر شده است که تمام شایعات پیشین٬ شامل حضور دوربین پنجگانه پشتی را تایید می‌کند.

پس از مدت طولانی شنیدن شایعات٬ سرانجام گوشی نوکیا 9 پیور ویو را به زودی از نزدیک خواهیم دید. انتظار می‌رود این ملاقات در 24 فوریه (5 اسفند) شکل گیرد٬ جایی که اچ ام دی گلوبال در کنفرانس MWC 2019 بارسلونا حضور یافته است. گرچه ما پیشتر شایعات زیادی را از این گوشی شنیده‌ایم و رندرهایی از آن را نیز دیده‌ایم٬ اما به نظر می‌رسد شخصی در چین به خود دیوایس یا یک نسخه‌ی کپی از آن دسترسی پیدا کرده و عکس‌هایی از آن در دنیای واقعی را منتشر کرده است.

این تصاویر منتشر شده بسیار شبیه به آنچیزی هستند که پیشتر در مورد گوشی نوکیا 9 پیور ویو شنیده بودیم. آن‌ها نشان می‌دهند که گوشی جدید نوکیا از روند سال 2019 بازار موبایل در طراحی خود تبعیت نمی‌کند؛ در واقع نه خبری از یک ناچ قطره‌ای کوچک است و نه حفره روی نمایشگر. چرا که به نظر می‌رسد طراحی این گوشی به پیش از این‌ها باز می‌گردد.

یکی از تصاویر نشان می‌دهد که Nokia 9 Pure View از یک نمایشگر بلند قامت با حاشیه‌های زیاد در بالا و پایین خود برخوردار است. حاشیه‌ی بالایی میزبان یک جفت سنسور و اسپیکر رو گوشی خواهد بود.

گوشی نوکیا 9 پیور ویو

اما دومین تصویر٬ حضور 5 سنسور دوربین به همراه فلاش LED را روی قاب شیشه‌ای پشتی گوشی نوکیا به نمایش می‌گذارد. هیچ سنسور اثر انگشتی را روی قاب پشتی نمی‌بینیم و هیچ آیکونی نیز در نمایشگر منوط به حضور یک اسکنر اثر انگشت زیر آن به چشم نمی‌خورد.

گوشی نوکیا 9 پیور ویو

مشخصات فنی گوشی نوکیا 9 پیور ویو

با توجه به آنچه ما می‌دانیم٬ نوکیا ۹ پیور ویو با یک نمایشگر 5.99 اینچی آمولد با وضوح +Full HD و پشتیبانی از ٬HDR10 تراشه اسنپدراگون ٬845 یک رم 6 یا 8 گیگابایتی و حافظه 128 یا 256 گیگابایتی داخلی عرضه خواهد شد. ظرفیت باتری و پیکربندی دوربین‌های این گوشی همچنان مشخص نشده و تنها می‌توانیم در مورد آن‌ها حدس بزنیم.