فولکس واگن جتا GLI مدل 2019

سدان پرقدرت فولکس واگن جتا GLI مدل 2019 معرفی شد

فولکس واگن جتا GLI مدل 2019 در نمایشگاه خودرو شیکاگو 2019 به صورت رسمی رونمایی شد. این سدان پرقدرت فولکس واگن بر اساس گلف GLI طراحی شده است. در ادامه مشخصات و امکانات این خودرو را بررسی می‌کنیم.

شرکت آلمانی فولکس واگن در نمایشگاه خودرو شیکاگو 2019 از محصول جدید خود به نام فولکس واگن جتا GLI مدل 2019 رونمایی کرده است. این خودرو از لحاظ ظاهری و فنی از خودرو گلف GLI همین شرکت الگو گرفته است. این سدان اسپرت پرقدرت در دو نسخه معمولی و 35 سالگی (به مناسبت 35 ساله شدن این خودرو) از بهار سال آینده به بازار عرضه می‌شود. در ادامه مشخصات و امکانات این خودرو را بررسی می‌کنیم.

فولکس واگن جتا GLI مدل 2019

مشخصات فولکس واگن جتا GLI مدل 2019

شرکت فولکس واگن برای خودرو جتا GLI سیستم تعلیق از نوع اسپرت را در نظر گرفته است که در قسمت جلو از نوع مک فرسون و در عقب نیز چند اتصالی است. با وجود چنین امکاناتی حدود 1.5 سانتی‌متر از ارتفاع آن کاسته شده است و نسبت به نسخه‌های پیشین کوتاه‌تر به نظر می‌رسد. همچنین شرکت فولکس واگن برای بخش ترمز نیز از خودروهای گلف GTI و گلف R خود الگو گرفته است که به همین دلیل در ترمز جلو شاهد دیسک‌های 13.4 اینچی هستیم. خودرو فولکس واگن جتا GLI مدل 2019 همانند گلف GTI از دیفرانسیل لغزش محدود با کنترل الکترونیکی و سیستم فرمان ضریب متغیر بهره می‌برد.

فولکس واگن جتا GLI مدل 2019

در بخش‌های ظاهری نیز شاهد الگو گرفتن از قابلیت‌های خودرو گلف GTI برای فولکس واگن جتا GLI هستیم. از این الگوبرداری‌ها می‌توان به دو سر اگزوز کرومی، کالیپرهای ترمز قرمز رنگ، سپر عقب ویژه، دیفیوزر یکپارچه و جلوپنجره لانه‌زنبوری مشکی‌رنگ با خط قرمز اشاره کرد. شرکت فولکس واگن برای محصول جدید خود به صورت استاندارد چراغ‌های جلوی LED و رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی را در نظر گرفته است.

فولکس واگن جتا GLI مدل 2019

سدان جتا در شرکت فولکس واگن 35 ساله شد و به همین مناسبت، بسته‌ای با نام مدل 35 سالگی ارائه می‌شود که از امکاناتی چون قاب مشکی‌رنگ آینه‌های جانبی، اسپویلر عقب، نشان‌های منحصر‌به‌فرد در داخل و خارج، رینگ‌های منحصربه‌فرد مشکی‌رنگ با خط قرمز و سقف مشکی‌رنگ برخوردار است. همچنین این مدل به صورت استاندارد با سیستم تعلیق تطبیقی فولکس واگن عرضه می‌شود.

فولکس واگن جتا GLI مدل 2019

طراحان برای بخش‌های غربیلک فرمان، زیر آرنجی، صندلی‌ها و کف‌پوش‌ها و دسته‌دنده، از دوخت قرمزرنگ استفاده کرده‌اند که در کنار نورپردازی قرمزرنگ و غربیلک فرمان اسپرت طراحی داخلی خودرو فولکس واگن جتا GLI مدل 2019 را جذاب کرده‌اند. از امکانات استاندارد متعدد محصول جدید فولکس واگن می‌توان به سیستم اطلاعاتی سرگرمی با کارپلی و اندروید اتو، گرم‌کن صندلی‌ها و سیستم کنترل تهویه 2 منطقه‌ای اشاره کرد. همچنین برای مشتریان امکان سفارش سیستم صوتی 400 واتی صفحه آمپر دیجیتالی فراهم شده است.

فولکس واگن جتا GLI مدل 2019

مشخصات فنی و زمان عرضه

فولکس واگن جتا GLI مدل 2019 همانند گلف GTI به موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ مجهز است که می‌تواند قدرتی معادل 230 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتن‌متر تولید کند. قدرت تولید شده از این موتور نیز توسط گیربکس 6 سرعته دستی یا 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌شود و مشتریان می‌توانند یکی از این دو نوع گیربکس را هنگام خرید سفارش دهند. پیش‌بینی می‌شود این خودرو از بهار سال آینده در دو مدل معمولی و 35 سالگی به بازار عرضه شود.

تصاویر فولکس واگن جتا GLI مدل 2019

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. رنگاش که عالی بودن

  2. ماشین واقعا شیکیه ولی کی پولشو داره

  3. چ صندوق بیریختی داره