کیا فورته جی تی لاین 2020

کیا فورته جی تی لاین 2020 با ظاهر اسپرت‌تر از قبل معرفی شد

کیا فورته جی تی لاین 2020 (Kia Forte GT Line) در نمایشگاه خودرو شیکاگو 2019 معرفی شد. محصول جدید کیا نسبت به گذشته از ظاهری اسپرت‌تر بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات کیا فورته (سراتو) جدید آشنا می‌شویم.

شرکت خودروسازی کره‌ای کیا مدل جدید فورته جی تی لاین را در نمایشگاه خودرو شیکاگو 2019 رونمایی کرد. این خودرو در برخی از بازارهای جهانی با نام کیا سراتو جی تی لاین نیز شناخته می‌شود. خودرو کیا فورته جی تی لاین 2020 نسبت به گذشته اسپرت‌تر شده است. مدل قبلی این خودرو با نام کیا فورته GT به دلیل برخورداری از یک موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری توربو نسبتا گران به نظر می‌رسید، اما این مدل از لحاظ قیمتی برای بسیاری از مشتریان مناسب خواهد بود.

کیا فورته جی تی لاین 2020

بررسی مشخصات کیا فورته جی تی لاین 2020

کیا فورته جی تی لاین 2020 نسبت به مدل‌های استاندارد اسپرت‌تر به نظر می‌رسد که آن هم به لطف اجزای مشکی براق در جلوپنجره، روی آینه‌ها و رکاب‌های جانبی است. کیا برای محصول جدید خود در نمای عقب اسپویلر مشکی‌رنگ را در نظر گرفته است. همچنین رینگ‌های 17 اینچی ویژه‌، اجزای قرمز رنگ و چراغ‌های جلوی پروژکتور با دیلایت‌های LED در این خودرو نمای زیبایی را به وجود آورده است. در بخش کابین نیز طرح‌های اسپرت را مشاهده می‌کنیم؛ برای مثال پدال‌های آلیاژی، فرمان D شکل با دوخت‌های سفیدرنگ و صندلی‌های اسپرت انحصاری با پوشش مشکی و دوخت‌های سفید جزو این طرح‌ها محسوب می‌شوند.

کیا فورته جی تی لاین 2020

مشخصات فنی

کیا فورته جی تی لاین 2020 به نوعی مدل به‌روز شده کیا فورته GT محسوب می‌شود، اما از لحاظ فنی با یکدیگر متفاوت هستند. این خودرو به موتور 4 سیلندر 2 لیتری تنفس طبیعی مجهز است که می‌تواند قدرتی معادل 147 اسب بخار و گشتاور 178 نیوتن‌متر تولید کند. قدرت تولید شده از این موتور نیز به کمک گیربکس CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. آن دسته از مشتریانی که خواهان قدرت بیشتر هستند، می‌توانند مدل GT را خریداری کنند که قدرتی معادل 201 اسب بخار و گشتاور 264 نیوتن‌متر را ارائه می‌دهد.

کیا فورته جی تی لاین 2020

امکانات ایمنی

کیا فورته جی تی لاین 2020 به صورت استاندارد از امکانات متعددی بهره می‌برد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به هشدار توجه راننده، هشدار خروج از مسیر، هشدار برخورد جلو، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و سیستم پیشگیری از برخورد اشاره کرد. محصول جدید کیا از تابستان 2019 به بازار عرضه می‌شود و تاکنون قیمت آن اعلام نشده است.

تصاویر کیا فورته جی تی لاین 2020

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چ خوشگله آب دهنم راه افتاد براش

  2. اون اسپرتی که باید نیست

  3. خیلیم اسپرت نشده