عکس های جدید تمام زوایای ال جی جی ۸ تینکیو را نشان می‌دهند

عکس های جدید تمام زوایای ال جی جی ۸ تینکیو را نشان می‌دهند

گوشی ال جی جی ۸ تینکیو به عنوان آخرین پرچمدار ال جی تا قبل از روز بیست و چهارم فوریه (۵ اسفند) در بارسلون اسپانیا رونمایی نخواهد شد اما حالا به لطف عکس های جدید جزئیات کامل طراحی این محصول را می‌دانیم.

ایوان بلس که با نام کاربری @evleaks در توییتر از افشاکنندگان معتبر حوزه موبایل محسوب می‌شود، به تازگی رندرهای رسمی گوشی بعدی ال جی را منتشر کرده است. در این تصاویر واضح‌ترین نمایی که از ال جی جی ۸ (LG G8 THINQ) تا به حال دیده‌ایم را مشاهده می‌کنیم و همان‌طور که می‌بینید، تغییر بسیار عظیمی نسبت به نسل قبلی یعنی ال جی جی ۷ تینکیو در این مدل رخ نداده است.

عکس های جدید تمام زوایای ال جی جی ۸ تینکیو را نشان می‌دهند

سنسور اثر انگشت ال جی جی ۸ همانطور که در تصاویر مشخص است بر روی پنل پشتی قرار خواهد گرفت و این نشان می‌دهد که قابلیت اسکنر اثر انگشت درون صفحه را در این مدل نخواهید دید. درست مشابه مدل جی ۷ در اینجا نیز شاهد دوربین‌های دوگانه بر روی پنل پشتی هستیم که برخلاف مدل قبلی این بار نحوه قرارگیری آنها به شکل افقی انجام گرفته است. از حیث نمایشگر و پنل جلویی نیز تغییرات چشمگیری صورت نگرفته و ما همچنان یک ناچ تقریبا عریض را مشاهده می‌کنیم که میزبان دوربین سلفی و احتمالات سیستم تشخیص چهره خواهد بود.

حاشیه‌های اطراف نمایشگر به طرز چشمگیری در این گوشی کم است و با یک وضوح بالا قادر خواهید بود از تماشای ویدیو و انجام بازی‌های مختلف لذت ببرید. مهمترین نکته که برای بسیاری از کاربران هنوز هم اهمیت دارد حضور جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بر روی لبه پایینی و در کنار پورت یو اس بی تایپ سی است که آن را بر روی فریم فلزی گوشی مشاهده می‌کنیم.

ابعاد و رزولوشن نمایشگر ال جی G8 THINQ

عکس های جدید تمام زوایای ال جی جی ۸ تینکیو را نشان می‌دهند

گفته می‌شود که احتمالا ال جی جی ۸ تینکیو همان سایز نمایشگر و رزولوشن مدل جی ۷ را داشته باشد. یعنی یک نمایشگر ۶.۱ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۱۲۰ پیکسل و این در حالی‌ست که پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ به عنوان جدیدترین چیپست کوالکام حالا نقش مغز متفکر این گوشی را ایفا خواهد کرد. با توجه به گزارش‌های منتشر شده احتمالا کمترین ظرفیت داخلی این گوشی ۱۲۸ گیگابایت به همراه ۶ گیگابایت حافظه رم خواهد بود.

در حال حاضر صحبت چندان پیرامون ظرفیت باتری و امکانات دوربین این گوشی وجود ندارد اما به طور قطع شاهد بهبود قابل توجهی در کیفیت دوربین و امکانات نرم افزاری آن خواهیم بود. البته توجه داشته باشید که با وجود کیفیت بالای این ر‌ندرها هنوز هم آنها به طور رسمی از سوی ال جی تایید نشده‌اند و باید با دید تردید به آنها نگاه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. هرچی فک می کنم می بینم LGخیلی قانعم نکرده برم این گوشی رو بخرم

    بیشتر از اینا ازش انتظار داشتم. انتظار یه گوشی عالی داشتم ازش که بخواد یه جهش کنه

    از ضرر دهی خارج بشه ولی انگار خودشم قصد نداره از ضرر دهی خارج بشه

  2. بنظر میاد الجی با یه سال تاخیر گوشی هاشو عرضه میکنه شبیه پرچم داره های پارساله