قیمت و مشخصات سونی اکسپریا ۱۰ و اکسپریا ۱۰ پلاس لو رفت

قیمت و مشخصات سونی اکسپریا ۱۰ و اکسپریا ۱۰ پلاس لو رفت

روز گذشته گزارشی منتشر شد مبنی بر این که دیوایس های جدید سونی از خانواده اکسپریا XA، اکسپریا XA3 و اکسپریا XA3 اولترا یا پلاس نام‌گذاری نخواهد شد و سونی نام های اکسپریا 10 و اکسپریا 10 پلاس را برای آنها انتخاب کرده و به تازگی جزئیاتی از مشخصات این دو گوشی لو رفته است.

مشخصات فنی و قیمت سونی اکسپریا ۱۰ (Sony Xperia 10)

قیمت و مشخصات سونی اکسپریا ۱۰ و اکسپریا ۱۰ پلاس لو رفت

سونی اکسپریا ۱۰ دارای یک نمایشگر تقریبا ۶ اینچی خواهد بود که نسبت تصویر بسیار بلند ۲۰ به ۹ را ارائه می‌دهد. این نمایشگر از رزولوشن فول اچ دی پلاس معادل ۱۰۸۰ در ۲۵۶۰ پیکسل برخوردار خواهد بود. پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۳۰ که در فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز کار می‌کند. قدرت‌بخش این اسمارت فون خواهد بود و ۳ گیگابایت حافظه رم به همراه ۶۴ گیگابایت ظرفیت داخلی با قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه جانبی دیگر مشخصات آن را تشکیل خواهند داد.

رندرهایی که دیروز از این دیوایس منتشر شد نشان می‌دهند که اکسپریا ۱۰ دارای دوربین‌های دوگانه به شکل افقی بر روی پنل پشتی خود خواهد بود. یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برای عکاسی معمولی و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی این سیستم را تشکیل می‌دهند که البته قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن ۴k از ویژگی‌های آن محسوب می‌شود. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی به همراه یک باتری با ظرفیت ۲۸۷۰ میلی آمپرساعت از دیگر ویژگی‌های Xperia 10 سونی خواهند بود. گوشی جدید این برند ژاپنی از فایل‌های صوتی با کیفیت بالا پشتیبانی خواهد کرد و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بر روی آن وجود خواهد داشت؛ انتظار داریم که این دیوایس در اروپا با قیمتی در حدود ۳۴۹ یورو معادل حدود ۳۹۳ دلار به فروش برسد.

قیمت و مشخصات سونی اکسپریا ۱۰ پلاس (Sony Xperia 10 Plus)

قیمت و مشخصات سونی اکسپریا ۱۰ و اکسپریا ۱۰ پلاس لو رفت

همانطور که از نام آن مشخص است، این مدل نمایشگر بزرگتری خواهد داشت و به یک پنل ۶.۵ اینچی با نسبت تصویر ۲۱ به ۹ مجهز می‌شود. همان رزولوشن فول اچ دی پلاس را در اینجا نیز شاهد هستیم و یک پردازنده قدرتمندتر یعنی اسنپدراگون ۶۶۰ به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت ظرفیت داخلی که البته می‌توانید آن را از طریق کارت حافظه جانبی میکرو اس دی افزایش دهید، بر روی این گوشی وجود خواهند داشت.

با وجود اینکه اکسپریا ۱۰ پلاس دارای یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بر روی دوربین‌های دوگانه خود خواهد بود که کمی پایین‌تر از اکسپریا ۱۰ محسوب می‌شود، اما منبع خبر مدعی است که یک لنز بسیار باکیفیت بر روی آن قرار خواهد گرفت. همچنین یک سنسور ۸ مگاپیکسلی نیز در کنار آن ایفای نقش خواهد کرد. دوربین سلفی برادر بزرگتر احتمالا مشابه مدل اکسپریا ۱۰ باشد و هیچ اطلاعاتی درباره ظرفیت باتری آن هنوز وجود ندارد؛ گوشی اکسپریا ۱۰ پلاس سونی احتمالا در بازارهای اروپایی با حدود قیمتی ۴۲۹ یورو معادل حدود ۴۸۳ دلار به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سونی دیگه از کجا اومد