جعبه گشایی شیائومی ردمی نوت 7 و بررسی مهمترین قابلیت های گوشی ۶.۳ اینچی شیائومی

جعبه گشایی شیائومی ردمی نوت 7 و بررسی مهمترین قابلیت های گوشی ۶.۳ اینچی شیائومی

شیائومی ردمی نوت ۷ (Xiaomi Redmi Note 7) جدیدترین محصول از سری فبلت های این برند چینی محسوب می‌شود که در اوایل سال ۲۰۱۹ روانه‌ی بازار شده است. حالا دعوت می‌کنیم با جعبه گشایی و بررسی مهمترین قابلیت های این گوشی شیائومی در گجت تی وی همراه ما باشید.

ردمی نوت 7 به همراه مدل پرو، دو مدل جدید از سری گوشی های غول پیکر شیائومی هستند که بعد از موفقیت و محبوبیت بالای سری ردمی نوت ۶، روانه‌ی بازار شدند. این دیوایس‌‌های اندرویدی با وجود برخورداری از قیمت پایین، ویژگی‌هایی در حد پرچمداران بازار گوشی های بالارده دارند و برخورداری از پردازنده‌ی ۱۴ نانومتری اسنپدراگون ۶۶۰ با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز در کنار ۳/۴/۶ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲/۶۴ گیگابایت ظرفیت داخلی، نمایشگر ۶.۳ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل که ۸۱.۴ درصد از پنل جلویی بدون حاشیه‌ی این گوشی را تشکیل می‌دهد، پردازشگر گرافیکی Adreno 512، دوربین‌های دوگانه فوق‌العاده قدرتمند ۴۸ و ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و f/2.4، فلش ال ای دی دوگانه، پشتیبانی از بلوتوث ۵.۰ و وای فای 802.11 a/b/g/n/ac، پورت یو اس بی تایپ سی، سنسور اثر انگشت بر روی پنل پشتی، باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم پلیمری با پشتیبانی از شارژ سریع Quick Charge 4 (توان ۱۸ وات)، وزن ۱۸۶ گرم و ضخامت ۸.۱ میلی‌متر که مهمترین مشخصات شیائومی ردمی نوت 7 را تشکیل می‌دهند، آن را به یک فبلت سطح بالا تبدیل کرده است، آن هم در حالی که تنها ۱۵۰ یورو برای خرید آن لازم است!

پس در ویدیوی امروز استودیو گجت تی وی با ما همراه باشید تا بعد از جعبه‌گشایی، مهم‌ترین قابلیت‌ های گوشی ردمی Note 7 شیائومی را بررسی کنیم:

بررسی اولیه و جعبه گشایی شیائومی ردمی نوت ۷

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. آقا من بخرم ازین یا نه لطفا نظر بدید

  2. آقا بسته های اینترنت ایرانسل چرا اینجوری شده؟؟؟؟؟!!!!
    باز قیمتشون افزایش داده!!!!

  3. بر به مشکل خاصی بخورین؟؟؟؟!!!!!

  4. آشغال ترین و بنجل ترین برند هاى چینى در جههههههههان!!!
    اول: شیائومى
    دوم: هواوى

  5. آخه کی دلش میاد با این گردو بشکنه

  6. از ناچش زیاد خوشم نمیاد

  7. اگه سامسونگ یا الجی بودن این گوشی رو کمتر از ۵ میلیون نمیدادن

  8. چرا من هیچ فیلم یا لینک دانلودی نمیبینم ؟؟؟