محتوای دیجیتال

همراه اول با فعالان حوزه محتوای دیجیتال ارزشی و انقلابی نشست تعاملی برگزار کرد

در روز چهارشنبه 24 بهمن 97 نشستی تعاملی با حضور فعالان حوزه محتوای دیجیتال ارزشی و انقلابی به میزبانی اپراتور همراه اول در برج همراه برگزار شد. همفکری، مرور برنامه‌ها و تبیین نگاه جدید همراه اول در زمینه خدمات دیجیتال جزو اهداف اصلی این نشست بود.

در روز چهارشنبه 24 بهمن 97 نشستی تعاملی با حضور فعالان حوزه محتوای دیجیتال ارزشی و انقلابی به میزبانی اپراتور همراه اول در برج همراه برگزار شد. از اهداف اصلی این نشست می‌توان به همفکری، مرور برنامه‌ها و تبیین نگاه جدید همراه اول در زمینه خدمات دیجیتال اشاره کرد. در حاشیه این مراسم، ابوذر مهرمنش، مدیرکل خدمات ارزش افزوده همراه اول عنوان کرد قسمت ارزش افزوده شرکت همراه اول در راستای ماموریت تحقق رویای دیجیتال خود قصد دارد به صورت جدی در حوزه دیجیتال ارزشی و انقلابی به‌ویژه محتوای ویدیویی ورود کند.

محتوای دیجیتال

همراه اول به دنبال تقویت تولید و مصرف محتوای دیجیتال

ابوذر مهرمنش در ادامه عنوان کرد به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قصد داریم با به‌کارگیری ظرفیت و توان همراه اول، میزان تولید و مصرف محتوای دیجیتال ارزشی و انقلابی را تقویت کنیم. قطعا هدف همراه اول در کنار همکاری تولیدکنندگان، تامین‌کنندگان، موسسه‌ها و نهادهای مربوطه تحقق پیدا می‌کند. از حمایت‌های همه‌جانبه همراه اول در این حوزه می‌توان به تامین پلتفرم پرداخت و پلتفرم انتشار محتوا، مشارکت در تبلیغات و کاهش قیمت ترافیک سرویس‌های موردنظر اشاره کرد. مهرمنش در پایان خاطرنشان کرد برای تحقق نگاه جدید خود قصد داریم جلسه‌ها و نشست‌هایی را برای افزایش همفکری و مرور برنامه‌ها با فعالان این حوزه انجام دهیم.