دانلود قسمت 6 فصل سوم گرند تور

دانلود قسمت 6 فصل سوم گرند تور با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم

قسمت 6 فصل سوم گرند تور (The Grand Tour) منتشر شد. در این قسمت که “Chinese Food for Thought” نام دارد٬ سه مجری به چین سفر می‌کنند. در ادامه قسمت ششم فصل 3 گرند تور را با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم دانلود کنید.

در پنجمین قسمت از فصل 3 گرند تور٬ جرمی کلارکسون به سوئد سفر کرد تا داستان متفاوتی را رقم بزند. وی اتومبیل مدر اوروس شرکت لامبورگینی را به چالش کشید و با آن به جاده‌هایی پر از برف رفت. از سویی دیگر می به بررسی خودرو اسپورت آلپاین ای 110 پرداخت و ریچارد همون نیز به بررسی تاریخچه‌ی زندگی جیم کلارک٬ بزرگترین راننده مسابقات اتومبیل‌سواری پرداخت.

اما در قسمت 6 فصل سوم گرند تور ٬ جرمی کلارکسون٬ ریچارد هموند و جیمز می به چین رفته‌اند تا با تعریف و تمجید از اتومبیل‌های لوکس آمریکایی دست دوم بتوانند آن‌ها را بفروشند.

اما این تمام ماجرا نیست و آن‌ها با چالش‌های بامزه‌ای مواجه می‌شوند. همچنین در این مسیر٬ هموند ابرخودرو الکتریکی NIO EP9 را نیز بررسی می‌کند. این قسمت 71 دقیقه‌ای “Chinese Food for Thought” نام دارد. بیش از این شما را منتظر نمی‌گذاریم و به تماشای قسمت 6 فصل سوم گرند تور دعوت می‌کنیم.

تریلر

زیرنویس قسمت ششم فصل 3 گرند تور برای دانلود قرار گرفت (اختصاصی گجت نیوز)

برنامه گرند تور - قسمت 6 فصل سوم
  • زبان: انگلیسی
  • کشور: بریتانیا
  • زمان : 71 دقیقه
  • کیفیت : /1080p/720p/480p
  • حجم فایل : 1130MB/601MB/263MB
دانلود مستقیم با کیفیت WEB-DL 1080p دانلود مستقیم با کیفیت WEB-DL 720p دانلود مستقیم با کیفیت WEB-DL 480p

آرشیو دانلود فصل 3 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 3 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 1 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 1 گرند تور