شبکه 5G

هواوی: شبکه 5G بمب اتم نیست و به مردم آسیب نمی‌رساند!

به نظر می‌رسد شرکت هواوی در زمینه توسعه شبکه 5G بسیار جدی است. یکی از مسئولان شرکت هواوی اعلام کرد که شبکه 5G هیچ خطری برای جان انسان ندارد.

Xu Zhijun از مدیران شرکت هواوی بوده که در روز گذشته مصاحبه با خبرنگاران را پذیرفت و اعلام کرد که شبکه 5G بمب اتم نیست و به مردم آسیب نمی‌رساند؛ شبکه 5G به نفع مردم بوده و باعث می‌شود تا تجربه دیجیتالی بهتری داشته باشند.

Xu Zhijun در ادامه افزود:

فناوری نمی‌تواند تغییر پیدا کند و همیشه به دانشمندان و مهندسان متکی خواهد بود؛ آن‌ها هنوز تمایل به ایجاد یک استاندارد جهانی مشترک دارند.

او هنگام صحبت درباره بهبود قابلیت‌های مهندسی نرم افزار، اظهار داشت که این مسئله ساده‌ای نیست و برای توسعه آینده و افزایش اعتبار هواوی، ارزشمند است. بهبود قابلیت‌های مهندسی نرم افزار، نه تنها برای رعایت الزامات NCSC، بلکه اقداماتی است که هواوی باید در آینده انجام دهد؛ این مسئله برای شرکت جهت دستیابی به دیدگاه بلندپروازانه مهم است.

شبکه 5G

Xu Zhijun به این نکته اشاره کرد که تا زمانی که یک آینده وجود دارد، شبکه 5G از بزرگترین پیروزی شرکت‌ها خواهد بود. کارمندان شرکت تمام سهام‌داران هستند و می‌توانند درک کنند که در حال حاضر ممکن است از سود کمتری برخوردار شوند. شرکت هواوی اعلام کرد که مایل است با تمام کشورهایی که تمایل به همکاری دارند، ارتباط برقرار کند و مطابق با قوانین خود عمل می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. مگه فقط بمب اتم به همه اسیب رسونده

  2. نگفتیم بمبم اتمه میگیم سرطن زاس