جارو برقی QUEEN-18 سامسونگ

جارو برقی QUEEN-18 سامسونگ ؛ خدمتکار پرقدرت و مقرون‌به‌صرفه خانه‌ها

جارو برقی QUEEN-18 سامسونگ با قدرت موتور 1800 وات، قدرت مکش 400 وات و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود به عنوان خدمتکار پرقدرت و کم‌صدای خانه‌ها شناخته می‌شود و در دسته محصولات مقرون‌به‌صرفه بازار لوازم خانگی قرار می‌گیرد.

تصمیمات اشتباه همیشه هزینه‌های ریز و درشتی به همراه دارد و ما را به شیوه‌های گوناگون مجازات می‌کند. مثل تصمیمی که من سال گذشته در فروشگاه لوازم خانگی گرفتم و یک جارو برقی را صرفا بر اساس عدد بالای توان موتور خریدم. خریدی که هم از لحاظ مالی و نیز جنبه‌های دیگر بسیار گران تمام شد. مکافات این خرید دردسرهایی بود که در زمان جارو کشیدن روی فرش‌ها متحمل می‌شدم، دردسرهایی که یکی دو ماه بعد از آن با عود کردن درد کمر قدیمی دردناک‌تر هم شد. البته به این فهرست می‌بایست صدای بلند جارو و شنیدن غرهای همسرم را هم اضافه کنم.

تقریبا بعد از هر بار جارو کشیدن به خودم قول می‌دادم که دفعه بعد با جارو برقی جدیدتر و بهتر خانه را تمیز می‌کنم، اما محدودیت‌های مالی مانع می‌شد. تا اینکه یک ماه پیش با یکی از مدل‌های جارو برقی سامسونگ به نام QUEEN-18 آشنا شدم. جارو برقی‌ای که با قدرت موتور 1800 وات، قدرت مکش 400 وات، فیلتر سایکلون و… در دسته محصولات مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی بازار لوازم خانگی قرار می‌گیرد.

مخصوص فرش‌ها

یکی از مهم‌ترین مشکلات دائمی که با جارو برقی سابقم داشتم، به زمان تمیز کردن فرش‌های خانه برمی‌گشت. با اینکه در ظاهر توان موتور عدد بالایی را نشان می‌داد اما موقع تمیز کردن فرش‌ها اصلا کارآیی و مکش خوبی نداشت  و من اکثر اوقات ترجیح می‌دادم تا از جاروی دستی برای تمیز کردن فرش‌های خانه استفاده کنم تا هم کم‌نقص‌تر باشد و هم اینکه از شر صدای بلند دستگاه خلاص شوم.

این موضوع حالا با سری Carpet Turbo Brush جارو برقی QUEEN-18 سامسونگ به طور کامل حل شده است. اتفاقی که در این جارو برقی می‌افتد معطوف شدن تمرکز قدرت مکش روی فضای محدودتر است. این سری مخصوص به کمک برسی که روی دهانه ورودی قرار دارد تمامی موها و گردوخاک‌های ریز و درشت روی فرش را می‌بلعد و به درون کیسه 4 لیتری خود می‌فرستد. به غیر از سری مخصوص فرش، برس‌های مخصوص درزهای داخلی و گردگیری دو برس مخصوص دیگر برای تمیز کردن فضاهای گوناگون خانه است.

همه برای راحتی

طراحی جارو برقی QUEEN-18 به گونه‌ای است که کار با این دستگاه راحت‌تر و با کمترین سختی انجام شود. این سبک طراحی مینیمال و البته شیک از بدنه تا دسته‌ جارو برقی را شامل می‌شود. برای مثال مکش ناخواسته اجسام کوچکی مثل انگشتر و نظیر آن در زمان جارو کشیدن اتفاق معمول و رایجی است که به دفعات پیش می‌آید و باعث می‌شود تا دردسر خالی کردن کیسه جارو برقی را متحمل شویم. سازندگان QUEEN-18 برای این اتفاق راهکار فیلتر سایکلون را طراحی کرده‌اند. با استفاده از این فیلتر دیگر نیازی نیست تا هر بار برای پیدا کردن انگشتر و حلقه جارو شده درون کیسه را باز کنیم. چرا که تمامی ذرات و اجسام بزرگی که از دهانه جارو عبور می‌کند ابتدا در این فیلتر جا خوش می‌کند. با توجه به شفافیت مخزن فیلتر سایکلون به سادگی می‌توان اجسام مورد نیاز را از همان جا برداشت و مانع از ورود آن به داخل کیسه دستگاه شد. فیلتر سایکلون روی دسته جارو برقی قرار گرفته تا دسترسی به محتویات آن بسیار راحت باشد.

سیم بلند 7 متری یکی دیگر از ویژگی‌های طراحی کاربردی QUEEN-18 است که کار با جارو برقی و جابه‌جایی آن را راحت کرده است. به این فهرست باید نشانگر حجم کیسه جارو برقی را اضافه کرد که در صورت پر شدن مخزن کاربر را مطلع می‌کند.

جارو برقی QUEEN-18 سامسونگ ؛ گردباد ملکه

فرآیند مکش زباله‌ها در جارو برقی QUEEN-18 از نحوه شکل گیری گردبادها الهام گرفته شده است. این فرآیند ابتدا گردوغبار را در خود نگه می‌دارد. سپس زباله‌ها به همراه هوای مکیده شده، داخل مخزن سایکلون می‌شود و پس از آن راهی کیسه جارو برقی می‌شود. هوای خروجی با عبور از فیلترهای HEPA11 و فیلتر مایکرو در وضعیتی سالم و بدون گردوغبار خواهد بود.

جارو برقی QUEEN-18 سامسونگ با تکیه بر قابلیت‌هایی همچون فیلتر سایکلون، قدرت مکش بالا، توان موتور 1800 وات و برس‌های مخصوص تمیزی فرش‌ها در زمره محصولات کارآمد و مقرون‌به‌صرفه بازار لوازم خانگی به شمار می‌رود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. براووو سامسونگ واقعا محصولاتش بى نظیره بنده خودم سال 82 یک مدل دستگاه جارو برقى سامسونگ خریدم که به فیلتر روى دسته ى جارو مجهز هستش که از ورود اجسام مثل انگشتر یا حلقه… به داخل کیسه جلوگیرى میکنه!!!
    😉