مدیرعامل ایرانسل

دکتر بیژن عباسی آرند به عنوان مدیرعامل ایرانسل منصوب شد

هیئت‌مدیره ایرانسل دکتر بیژن عباسی آرند را به عنوان مدیرعامل ایرانسل منصوب کرد. به این ترتیب، مهندس علیرضا قلمبر دزفولی پس از 14 سال از سمت مدیرعاملی شرکت ایرانسل عزل شد.

مهندس علیرضا قلمبر دزفولی حدود 14 سال در سمت مدیرعاملی ایرانسل فعالیت کرد. به کمک مدیریت وی برای اولین بار در کشور خدماتی اینترنت همراه از جمله نسل‌های 2.5G و 2.75G و خدمات اینترنت ثابت WiMAX و TDD-LTE ارائه شد. علیرضا قلمبر دزفولی در سال 1393 پروانه توسعه شبکه به نسل‌های بالاتر را دریافت کرد و توانست گسترده‌ترین شبکه اینترنت همراه نسل‌های 3G و 4G/LTE را برای مشترکان فراهم کند. همچنین او در شهریورماه سال گذشته اولین آزمایش شبکه کامل 5G ایران را عملی کرد. اپراتور ایرانسل در در زمان مدیرعاملی مهندس علیرضا قلمبر دزفولی توانست در سال‌های مختلفی عناوین ارزنده‌ای همچون اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری و بزرگترین اپراتور دیتای ایران را از آن خود کند.

انتصاب مدیرعامل ایرانسل

دکتر بیژن عباسی آرند به عنوان مدیرعامل جدید ایرانسل منصوب شد. در جلسه‌ای که صبح روز چهارشنبه 1 اسفند 97 برگزار شد، دکتر رحمت‌الله صادقیان به عنوان رئیس هیئت مدیره و دکتر بیژن عباسی آرند به عنوان مدیرعامل ایرانسل معرفی شدند. گفتنی است علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل سابق ایرانسل نزدیک به 14 سال و از زمان راه‌اندازی پروژه ملی ایرانسل در دو سمت مدیرعاملی و عضو هیئت‌مدیره ایرانسل فعالیت می‌کرد.