معرفی شارژر وایرلس ۲۰ واتی شیائومی به همراه پاوربانک وایرلس ۱۰ هزار میلی‌آمپری

شیائومی می ۹ (Xiaomi Mi 9) قابلیت های جذابی در زمینه شارژ وایرلس دارد و این کمپانی چینی در کنار رونمایی از پرچمدار ۲۰۱۹ خود، سه گجت جانبی در زمینه شارژ وایرلس را نیز معرفی کرده است که در این مطلب آنها را بررسی خواهیم کرد.

شیائومی به همراه گوشی می ۹ از سه محصول جدید در حوزه شارژ بی‌سیم شامل شارژ وایرلس ۲۰ واتی شیائومی می، پاور بانک وایرلس ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی و یک شارژر وایرلس مخصوص خودرو رونمایی کرده است. این محصولات علاوه بر گوشی جدید شیائومی در تمام محصولاتی که از استاندارد شارژر وایرلس Qi پشتیبانی می‌کنند، قابل استفاده خواهد بود.

شارژر وایرلس بی سیم ۲۰ واتی شیائومی می

معرفی شارژر وایرلس ۲۰ واتی شیائومی به همراه پاوربانک وایرلس ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی

این شارژر در واقع یک نسخه ارتقا یافته از شارژر وایرلس سری می است که به همراه می میکس ۳ عرضه می‌شود. این شارژر قدرتمند از توان ورودی ۲۷ وات و توان خروجی ۲۰ وات پشتیبانی می‌کند و می‌تواند گوشی می ۹ شما را تنها در عرض ۶۰ دقیقه از صفر تا صد درصد شارژ کند. یک فن بی‌صدا و یک سینک حرارتی برای سیستم خنک‌کنندگی دوگانه آن درون شارژر تعبیه شده است. رنگ بدنه همان‌طور که مشاهده می‌کنید کاملا سفید است و خریداران باید ۹۹ یوان معادل حدود ۱۵ دلار برای دریافت آن بپردازند که دقیقا همان قیمتی است که بر روی نسل گذشته شاهد آن بودیم.

همچنین این محصول با مدل‌های قدیمی‌تر نیز کار می‌کند و به همین دلیل به تمام کاربران توصیه می‌شود که به جای خرید مدل قبلی به سراغ این محصول جدید بروند.

شارژر وایرلس ۲۰ واتی مخصوص خودرو

معرفی شارژر وایرلس ۲۰ واتی شیائومی به همراه پاوربانک وایرلس ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی

شیائومی یک شارژر وایرلس مخصوص خودرو معرفی کرده است که از فناوری شارژ وایرلس فلش ۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این شارژر مخصوص خودرو توان ورودی ۲۷ واتی دارد و با مجهز شدن آن به یک گیره موتوردار، زمانی که گوشی را برای قراردادن به سطح آن نزدیک می‌کنید، به طور هوشمند این موقعیت تشخیص داده و گیره‌ها را به شکل خودکار باز می‌کند.

قیمت این شارژر جدید و جذاب با توان ۲۰ واتی حدود ۲۵ دلار یعنی ۱۶۹ یوآن تعیین شده است.

پاور بانک وایرلس ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعت شیائومی می

معرفی شارژر وایرلس ۲۰ واتی شیائومی به همراه پاوربانک وایرلس ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی

کمپانی چینی یک محصول هیجان‌انگیز دیگر را معرفی کرده که آن هم چیزی نیست جز یک پاور بانک بی سیم با ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعت. این محصول در رنگ مشکی با طراحی جذاب و مینی‌مالیستی عرضه می‌شود و توان ده واتی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین دو پورت خروجی برای شارژ کردن دیگر دیوایس‌ها به صورت سیمی نیز در آن وجود دارد. شیائومی این محصول را با قیمت ۱۴۹ یوان معادل حدود ۲۲ دلار به فروش می رسد.

البته کمپانی سازنده هنوز جزئیات تاریخ مربوط به تاریخ عرضه و موجود بودن این محصولات در کشورهای مختلف را اعلام نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بنظرم داره گوی سبقتو از هواوی میگیره