با تایید کمپانی سازنده هواوی پی 30 پرو به دوربین چهارگانه مجهز می‌شود

با تایید کمپانی سازنده هواوی پی 30 پرو به دوربین چهارگانه مجهز می‌شود

احتمالا می‌دانید که هواوی گوشی‌ های پرچمدار خود را تحت دو سری میت و هواوی پی روانه بازار می‌کند و حالا جزئیاتی از مشخصات دوربین و تاریخ رونمایی پرچمدار بعدی سری P یعنی گوشی هواوی پی ۳۰ پرو (Huawei P30 Pro) از سوی کمپانی سازنده اعلام شده است.

هواوی سال‌هاست که از آن برند نه چندان جذاب برای کاربران فاصله گرفته و حالا این غول چینی تعدادی از استانداردهای دنیای موبایل را یک تنه با خود به جلو می‌برد. دوربین‌های موبایل و امکانات تصویربرداری یکی از قدرت‌های اصلی پرچمداران هواوی محسوب می‌شوند و همین حالا هم در تست‌های وب‌سایت‌های معتبر، گوشی های جدید سری میت و پی جز رده‌های اول و دوم قرار دارند.

طبق اعلام کمپانی سازنده، گوشی پی سی پرو که بسیاری از کاربران منتظر آن هستند در رویدادی که در شهر پاریس برگزار خواهد شد، ۲۶ مارس (۶ فروردین ۹۸) رسما معرفی می‌شود. سیستم دوربین چهارگانه بر روی پنل پشتی از قابلیت‌های اصلی این گوشی خواهد بود و ما این موضوع را از تصویری که توسط ریچارد یو، مدیر بخش مصرف‌کنندگان گروه تجاری هواوی، اشتراک گذاشته شده است، فهمیده‌ایم.

با تایید کمپانی سازنده هواوی پی 30 پرو به دوربین چهارگانه مجهز می‌شود

در گوشه‌ی این تصویر شما می‌توانید برند لایکا به همراه عبارت دوربین چهارگانه را مشاهده کنید. این عکس توسط مدیر عامل هواوی از کره ماه در جریان فستیوال فانوس‌ها گرفته شده است و البته تلاش او برای مخدوش کردن قسمتی از این عبارت (به جای حذف کامل واترمارک از طریق تنظیمات) کمی عجیب به نظر می‌رسد.

ریچارد یو نام دیوایس را به شکل عجیبی ویرایش کرده تا ما نتوانیم مدل دقیق را از روی عکس تشخیص دهیم. اما قطعا کلمه میت ۲۰ برای قرارگیری در این قسمت کمی بزرگ است و به احتمال قریب به یقین، این تصویر توسط هواوی P30 پرو گرفته شده و این داستان هم بخشی از برنامه‌ی تبلیغاتی این برند چینی برای گوشی بعدی خود باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. رقابت شدید با سامسونگ