قیمت گلکسی واچ اکتیو

تاریخ عرضه و قیمت گلکسی واچ اکتیو ، گلکسی فیت و گلکسی بادز سامسونگ

سامسونگ در مراسم آنپکد 2019 از جدیدترین گجت‌های پوشیدنی خود رونمایی کرد. در این مراسم، تاریخ عرضه و قیمت گلکسی واچ اکتیو (Galaxy Watch Active)، دستبند گلکسی فیت و گلکسی فیت ای و هدست بی سیم گلکسی بادز اعلام شد.

سامسونگ در مراسم آنپکد 2019 تعدادی دستگاه پوشیدنی جدید سری Galaxy یعنی ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو (Samsung Galaxy Watch Active)، دستبند سلامتی گلکسی فیت (Samsung Galaxy Fit) و هدست بی سیم گلکسی بادز (Samsung Galaxy Buds) را معرفی کرد. در ادامه، تاریخ عرضه و قیمت گلکسی واچ اکتیو ، گلکسی فیت و گلکسی بادز را بررسی می‌کنیم.

زمان عرضه و قیمت گلکسی واچ اکتیو

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو به عنوان جانشین گیر اسپرت (Gear Sport) از راه رسیده است. این ساعت جدید با صفحه نمایش کوچکتر 1.1 اینچی با رزولوشن 360 در 360 عرضه می‌شود و مانند ساعت هوشمند قبلی سامسونگ، قاب چرخشی ندارد. همچنین گلکسی واچ اکتیو از پردازنده اگزینوس 9110 با 768 مگابایت RAM و 4 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این ساعت هوشمند از ردیابی تناسب اندام، نظارت بر خواب، فشار خون و مواردی دیگری از این دست پشتیبانی می‌کند و در تاریخ 8 مارس 2019 (17 اسفند 97) عرضه خواهد شد. قیمت گلکسی واچ اکتیو نیز 199.99 دلار تعیین شده است.

قیمت گلکسی واچ اکتیو

سامسونگ همچنین دو دستبند تناسب اندام به نام‌های گلگسی فیت و گلکسی فیت ای (Samsung Galaxy Fit e) را معرفی کرد. این دو دستبند می‌توانند به طور خودکار فعالیت‌هایی مانند دویدن و دوچرخه‌سواری را ردیابی کند. دستبندهای هوشمند جدید سامسونگ رابط UX ساده و کاربردی دارند و ضد آب هستند. تفاوت اصلی این دو دستبند در صفحه نمایش، باتری و RAM آن‌ها است. گلکسی فیت و گلکسی فیت ای با قیمت 99.99 دلار در تاریخ 31 می 2019 (10 خرداد 97) عرضه می‌شوند.

هدست بی سیم گلکسی بادز نیز جدیدترین ایربادهای سامسونگ هستند که با طراحی و ویژگی‌های جدید معرفی شده‌اند. کیف حمل و نقل این هدست بی سیم به شارژر وایرلس مجهز است و خریداران می‌توانند آن را در حرکت، حتی با استفاده از PowerShare در گوشی گلکسی اس 10 شارژ کنند. گلکسی بادز در برخی بازارهای انتخابی به عنوان یک پیشنهاد ویژه برای پیش خریدکنندگان گلکسی 10 ارائه می‌شود. همچنین شما می‌توانید این هدست بی سیم را از تاریخ 8 مارس 2019 (17 اسفند 97) به صورت جداگانه خریداری کنید.