ممکن است ۵ گوشی جدید نوکیا هفته آینده در MWC 2019 معرفی شود

ممکن است ۵ گوشی جدید نوکیا هفته آینده در MWC 2019 معرفی شود

دوشنبه هفته آینده نوکیا مراسمی را در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ در بارسلون اسپانیا برگزار خواهد کرد تا از پرچمدار ۲۰۱۹ خود یعنی نوکیا ۹ پیور ویو (Nokia 9 PureView) رونمایی کند اما طبق اطلاعات افشا شده جدید، این گوشی تنها یکی از ۵ اسمارت فون جدید نوکیا خواهد بود.

در کنفرانس خبری نوکیا علاوه بر مدل پیور ویو شاهد رونمایی از یک مدل میان رده جدید خواهیم بود که در حال حاضر با نام نوکیا ۴.۲ شناخته می‌‌شود. اطلاعات کمی درباره این گوشی اقتصادی وجود دارد و تنها می‌دانیم که احتمالا در رنگ‌های مشکی و صورتی عرضه خواهد شد. همچنین با توجه به نحوه‌ی تعیین نام آن احتمالا شاهد مشخصاتی میان نوکیا ۵ و نوکیا ۳ خواهیم بود. حالا که صحبت از سری نوکیا ۳ شد، جالب است بدانید که یک گوشی جدید که با نام نوکیا ۳.۲ شناخته می‌شود نیز در مراسم آینده‌ی این برند فنلاندی حضور خواهد داشت. این مدل جایگزین مدل نوکیا ۳.۱ در سال گذشته می‌شود و قرار است یک پردازنده بهتر که احتمالا اسنپدراگون ۴۳۹ باشد بر روی آن قرار می‌گیرد.

خریداران می‌توانند گوشی نوکیا ۳.۲ (Nokia 3.2) را در رنگ‌های مشکی و نقره ای سفارش دهند. همچنین گوشی دیگری با نام نوکیا ۱ پلاس (که البته ممکن است نوکیا ۱.۲ نام گیرد) نیز خانواده گوشی ‌های اقتصادی جدید نوکیا را تکمیل می‌کند. چندی پیش گزارشی درباره این اسمارت فون منتشر شده بود که نشان می‌داد یک نمایشگر ۵ اینچی با یک پردازنده ارتقا یافته از سوی مدیا تک، سیستم عامل اندروید گو پای، یک گیگابایت حافظه رم و عرضه در رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز از مشخصات آن محسوب می‌شوند.

ممکن است ۵ گوشی جدید نوکیا هفته آینده در MWC 2019 معرفی شود

همچنین جدا از این گوشی های ارزان قیمت یک مدل جدید از سری نوکیا ۶.۲ نیز در مراسم این شرکت در جریان MWC 2019 رونمایی خواهد شد که احتمالا طراحی آن مشابه گوشی های سامسونگ با یک حفره درون نمایشگر (تصویر بالا) انجام می‌گیرد و پردازنده اسنپدراگون ۶۳۲ نیز قدرت‌بخش آن خواهد بود.