طرح مفهومی آیفون منعطف یک گوشی هیجان انگیز را به تصویر می‌کشد

طرح مفهومی آیفون منعطف یک گوشی هیجان انگیز را به تصویر می‌کشد

چند روز پیش سامسونگ سرانجام از گوشی قابل انعطاف خود به نام گلکسی فولد رونمایی کرد و از چند ماه دیگر کاربرانی که حاضر باشند برچسب قیمت حدودا ۲ هزار دلاری آن را پرداخت کنند می‌توانند از این فناوری هیجان‌انگیز لذت ببرند. اما حالا تصاویری از طرح مفهومی آیفون قابل انعطاف نیز با الهام از طراحی گلکسی فولد منتشر شده که جذابیت محصول احتمالی اپل را به نمایش می‌کشد.

بعد از رونمایی گلکسی فولد با وجود این که بسیاری از کاربران از طراحی بی‌نقص و ظاهر جذاب آن غافلگیر شده بودند اما بسیاری دیگر نیز آن را بزرگ، ضخیم و غیرکاربردی می‌دانستند. اگر سامسونگ قصد داشته باشد همچنان هم تولید این سری را ادامه دهد قطعا در سال‌های آینده شاهد رونمایی از مد‌ل‌های بهتری از گلکسی فولد خواهیم بود که معنای آن این است در مدل‌های بعدی شاهد برطرف شدن ایرادها و البته طراحی کاربردی‌تر و ظریف‌تری خواهیم بود.

طرح مفهومی آیفون منعطف یک گوشی هیجان انگیز را به تصویر می‌کشد

همچنین با حضور رسمی سامسونگ به عنوان یک از بازیگران اصلی دنیای موبایل در این شاخه احتمالا کمپانی‌های دیگر نیز به زودی به جمع تولیدکنندگان گوشی ‌های قابل انعطاف می‌پیوندند و اپل نیز یکی از آنها خواهد بود. البته با توجه به ‌پتنت‌هایی که اپل در این زمینه ثبت کرده است به نظر می‌رسد که طراحی محصول منعطف اپل کاملا متفاوت با گلکسی فولد خواهد بود. اما حالا به تازگی تصاویری از طرح مفهومی آیفون ایکس فولد که احتمالا می‌تواند نام گوشی قابل انعطاف اپل باشد، منتشر شده که جذابیت آن را به نمایش می‌کشد.

وب‌سایت Foldable.news به تازگی با الهام گرفتن از طراحی گلکسی فولد و حفره‌های درون نمایشگر و با ترکیب آن با ساختار آیفون‌های فعلی، کانسپت‌های جدیدی را منتشر کرده که نشان می‌دهد آیفون ایکس فولد نیز می‌تواند محصول قابل توجهی باشد.

طرح مفهومی آیفون منعطف یک گوشی هیجان انگیز را به تصویر می‌کشد

زمانی که آیفون تاشو را باز می‌کنید با یک آیپد مواجه می‌شوید که با توجه به نحوه تقسیم‌بندی محصولات اپل، تصمیمی منطقی از سوی اهالی کوپرتینو به نظر می‌رسد. همچنین زمانی که گوشی را در حالت نیمه باز استفاده می‌کنید نیمه پایینی می‌تواند به کیبورد تبدیل شود تا به یک حالت مشابه لپ تاپ دسترسی داشته باشید که به خصوص هنگام تایپ کردن پیام‌های طولانی بسیار کاربردی خواهد بود. در تصویر متحرک داخل این لینک شما می‌توانید نحوه تغییر رابط کاربری در زمانی که در حالت اسمارت فون و یا تبلت از گوشی آیفون ایکس فولد استفاده می‌کنید را مشاهده کنید.

البته توجه داشته باشید که این طرح‌های مفهومی هنوز تا رسیدن به مرحله محصول نهایی فاصله زیادی دارند و احتمال دست‌یابی به چنین فرم کلی که تا این حد بی‌نقص سریع عمل کند و هیچ فضای پرتی در آن وجود نداشته باشد کار دشواری است.

گفته می‌شود که سامسونگ قرار است از سال آینده تمام دوربین‌ها و سنسورها را به زیر نمایشگر منتقل کند تا از هرگونه حاشیه و بریدگی بر روی نمایشگر خلاص شود و با یک محصول تمام صفحه واقعی روبه‌رو شویم. بنابراین گلکسی فولد می‌تواند در مدل های بعدی به محصول بسیار جذاب‌تری از نظر ظاهری تبدیل شود و قطعا گوشی های قابل انعطاف اپل و دیگر کمپانی‌ها نیز کار سختی برای رقابت با این دیوایس خواهند داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*