لنوو تب وی 7

لنوو تب وی 7 معرفی شد؛ یک فبلت 7 اینچی اقتصادی

گوشی غول پیکر لنوو تب وی 7 (Lenovo Tab V7) در کنگره جهانی موبایل 2019 معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت‌ها و قیمت گوشی جدید لنوو بیشتر آشنا شوید.

لنوو که در کنگره جهانی موبایل بارسلونا حضور یافته، دقایقی پیش رسما از گوشی جدید خود به نام لنوو تب وی 7 پرده برداشت. این گوشی که به خاطر اندازه‌ی بزرگ صفحه نمایشی که دارد در رده‌ی فبلت‌ها قرار می‌گیرد، از دو سیم کارت 4G پشتیبانی خواهد کرد.

نمایشگر 6.9 اینچی لنوو تب وی 7 در بدنه‌ای با ابعاد 177.9 در 86.5 در 7.89 میلی‌متر و وزن 195 گرم قرار گرفته است. از نظر اندازه، تب وی 7 بزرگ‌تر از گلکسی اس 10 5 جی با نمایشگر 6.7 اینچی و آیفون ایکس اس مکس اپل با یک نمایشگر 6.5 اینچی است. اما برخلاف اندازه‌ی نمایشگر بزرگش، لنوو تب وی 7 با توجه به بدنه‌ای از جنس پلی‌کربنات، چندان هم سنگین نیست. نمایشگر این گوشی از وضوح فول اچ دی پلاس برخوردار بوده و نسبت 18:9 را با نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی 81 درصدی ارائه می‌کند. حاشیه‌های پایین نمایشگر این گوشی ضخیم است، اما باعث تقارن در طراحی شده که عملا چیز بدی نیست.

مشخصات فنی لنوو تب وی 7

پردازنده اسنپدراگون 450 قدرت‌بخش این دیوایس خواهد بود که با 4 گیگ رم همراه است. این تراشه برای گوشی‌های بالارده طراحی نشده، پس قابل پیش‌بینی است که شاهد حضور آن در گوشی‌های اقتصادی بازار باشیم.

لنوو تب وی 7

آن همچنین با حافظه داخلی 64 گیگابایتی همراه خواهد بود. روی قاب پشتی یک دوربین 13 مگاپیکسلی با فلاش LED را می‌بینیم، در حالی که یک اسکنر اثر انگشت نیز در اینجا تعبیه شده است. یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با پشتیبانی از قابلیت تشخیص چهره و ردیابی عنبیه چشم نیز در جلو قرار دارد.

قیمت لنوو تب وی 7

لنوو تب وی 7 یک فبلت دو سیم کارته است که هر دو آن‌ها از اتصال 4G پشتیبانی می‌کنند. در راس بخش نرم افزاری آن اندروید 9 پای قرار دارد و همچنین در دو نسخه با پیکربندی‌های مختلف حافظه عرضه می‌شود. یکی با 3 گیگ رم و 32 گیگ حافظه داخلی و دیگری با 4 گیگ رم و 64 گیگ حافظه داخلی به فروش می‌رسد.

لنوو برای گوشی جدید خود قیمت 250 دلاری را تعیین کرده است. این قیمت برای نسخه‌ی پایه‌ی گوشی خواهد بود. انتظار می‌رود تا یک ماه دیگر شاهد عرضه آن در بازار باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. با سه میلیون میشه یه گوشی خیلی خوب خرید دسته دوم از اینمم بهتر

  2. 3 میلیون تومن میشه کجاش اقتصادیه